Terug naar overzicht
hey, probeer eens in een taverne of cafe te gaan dicht bij het stadhuis.logischerwijze is een stadhuis in het centrum van stad/gemeente en daar zijn toch ook handelszaken. groetjes
Yep, wij gaan ook naar de taverne naast het gemeentehuis. (3 huizen verder) Aan de straatkant is er een klein terras , wij gaan vragen om daar enkele "hangtafels" voor ons klaaar te zetten.
Ellen,Ook aan gedacht maar raar maar waar aan het Stadhuis is er niet de mogelijkheid om een receptie te houden. Met zijn allen naar het centrum is +/- 10min. stappen en zijn voor ons zeer kostbare 10min. stappen. Nee, het moet iets "aan " het Stadhuis zijn. Er bevindt zich wel een hotel, daar heb ik net een mailtje naar verstuurd of we daar mss een receptie kunnen houden! duimen! :-)Alvast bedankt.
Dat zal wel lukken in het hotel , denk ik, ik hoop het alvast voor jou!
Inge,Daar ga ik ook vanuit!Maar stel stel stel... dat het niet zo is?Ochja, dan zal het voor de deur van het Stadhuis zijn met iedereen een glaasje in zijn hand!! Duimen dan voor goed weer!! :-)
Kraampje met het een of 't ander laten komen? Ijskraam, jeneverkraam, fritkraam,... Geen idee wat er allemaal bestaat.Wel pech bij regenweer natuurlijk.
Hey Tessa,Je moet eens kijken op http://www.pgo-event.be/ Wij hebben overwogen om bij hen een auto te huren voor ons huwelijk maar hebben uiteindelijk toch voor een kevertje gekozen. Je kan bij hen ook een champagnebar bestellen die ze opstellen waar je maar wil. Lijkt me (als't mooi weer is) wel een tof idee. Toen wij daar naar die auto's gaan kijken zijn, heeft de zaakvoerder ons ook foto's van die bar getoond en ik moet zeggen, zo langs het water(denk ik Gent) had dat echt wel veel sfeer. Je moet maar eens op hun site kijken.Groetjes,Evelien