Terug naar overzicht
Hoi VanessaIk herken dit gevoel helemaal. Dit is volkomen normaal. Hangt er een beetje vanaf hoe lang op voorhand je met de voorbereidingen begint. Wij trouwen op 30 mei en zijn ongeveer een jaar op voorhand begonnen met alles te regelen. De laatste drie maanden waren dus ook redelijk rustig omdat al veel was geregeld en je kan natuurlijk niet bezig blijven hé! Maar nu we nog maar 4 maanden van onze dag verwijderd zijn, beginnen de zenuwen toch stilletjesaan te komen en zijn er weeral dingen die moeten geregeld worden. Dus die kalme periode is volledig normaal. Wees gerust, het zal er snel genoeg zijn. Veel succes alvast!Groetjes Caroline
Ik had ook dat gevoel : ben in juni vorig jaar ten huwelijk gevraagd en 04/04 trouwen we voor de wet en 01/05 voor de kerk. In het begin is het plezant : kijken voor feestzaal, fotograaf, ceremoniemeester,... En dan ja dan is er niks meer. Maar de tijd gaat vlugger dan je denkt (en soms wilt). Wij zijn vorige week in "paniek" geschoten omdat alles wel heel vlug nadert en er nog veel te doen is. Dus als ik je een goede raad mag geven : geniet nog maar een beetje van de rust!
Ik had ook zo'n gevoel... En dat is heel normaal. Ook wij zijn vorig jaar in juni begonnen met alles vast te leggen enzo. Dan heb ik ook zo'n 4-tal maanden bijna niets meer om handen gehad... Dan kon ik terug beginnen met vb drukkers bezoeken, ondertrouw, ... En nu heb ik ineens nog maar 59 dagen te gaan... Eens je 2 - 3 maanden voor datum bent dan heb je ineens enorm veel te doen in, als je het dan bekijkt, zo'n korte tijd... Geen paniek dus, denk dat iedereen dit heeft...Barbara10-4-2009
hey,dat is normaal hoor! Ik heb er nu al wat minder last van omdat ik besloten heb om veel dingen zelf in elkaar te steken dus ik ben druk bezig met dingen te plakken en te knippen. Het gaat weer snel druk worden dus geniet maar van de rust ;)
Hoi Vanessa,Bij ons staat de teller op 11 dagen!!! En de laatste dagen lijken niet vooruit te gaan. Ondertussen is echt alles geregeld en is het gwoon wachten... verschrikkelijk!Bij jullie lijkt het nu nog lang... maar wees gerust, het is zover voor je het weet!Nog veel succes!Ann(21-02-09)
Hoi, zit met exact dezelfde gevoelens! Wil vanalles doen en nu moet ik geduld oefenen. Eerste pas 10 april, trouw 4 juli. Wachten is niet leuk :-)Valerie
Hey Dames,Ik dacht dat eerst ook e van hoh het duurt nog zo lang,... maar wij zijn zaterdag getrouwd (en het was echt een ongelofelijk fantastische dag) en nu zou ik eigelijk liever hebben dat we het nog niet gehad hebben... Het is zo een fantastische dag dat ik het zo nog eens opnieuw zou willen doen! Ik zou zeggen geniet van de tijd die je nog hebt want het is zo snel gepasseerd! Groetjes,Elien07-02-2009
Dag Vanessa, wij trouwen ook op 24/10 en ik zit met helemaal hetzelfde gevoel. Ik ben nu bezig met al op het gemak aan het misboekje te werken. Elke week een stukje extra, zo kan ik er toch altijd wat mee bezig zijn :-)
Hey JelkeLeuk om eindelijk iemand tegen te komen die ook op 24/10 trouwt. Ik heb ook al wat tekstjes opgezocht via internet voor het misboekje en de uitnodigingen. Binnenkort gaan we eens op ons gemakje kijken voor uitnodigingen. Nu is het eerst nog uitkijken naar het verlovingsfeestje dat we zondag geven met de familie. En ik weet dat ik achteraf zal zeggen dat de tijd gevlogen is, maar nu voelt het toch echt niet zo.groetjes