Nu Online
Momenteel zijn er 627 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

rieten manden voor cadeautjes

10-2-2009 15:45:13
Enkele dagen geleden plaatste ik een berichtje met de vraag waar ik rieten manden kon vinden en gastenboeken. Velen onder jullie zeiden Ava, maar ik heb een probleem. Ik ben hier al verschillende malen geweest, maar vind nooit mijn zin. Ze hebben er niet veel keus in gastenboeken en rieten draagmanden heb ik niet gevonden.

Zijn er nog mensen die hun manden elders halen of hoe dragen jullie de cadeautjes voor de kindjes mee?
Hoeveel cadeautjes moet je ong. voorzien voor de kindjes aan de kerk, weet wel dat dit enorm kan verschillen.

Alvast bedankt

Groetjes Caroline

Van Gelder
18-8-2018
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 593

katelijne

Meld misbruik10-2-2009 16:10:56

in kringloopwinkels hebben ze meestal wel een hele verzameling aan manden liggen, mss daar eens gaan kijken?
20 of 30 tal kadootjes voorzien? Als je geen onderwijzeres bent, zal dat wel volstaan denk ik
Voor gastenboek kan je ook eens tussen de fotoalbums kijken, daar is er veel meer van

Sandra
30-5-2009
 Meld misbruik10-2-2009 18:34:34

misschien via de site www.trouwartikelen.nl , echt een geweldige site, heb er al veel ideetjes opgedaan...

Annelies
13-6-2009
 Meld misbruik11-2-2009 21:35:02

Hey Caroline,

Wat de beperkte keuze van AVA betreft is er een reuzegroot verschil tussen de verschillende AVA's.
Ik weet niet van waar jij ergens afkomstig bent, maar de AVA van Antwerpen (aan het Zuid) is echt groot en heeft een ruime keuze. Die van Merksem is eerder beperkt en Boortmeerbeek is tussenin.

Moest je toch nergens je ding vinden, zou ik zeggen, probeer eens bij een andere AVA te gaan.

groetjes Annelies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...