Nu Online
Momenteel zijn er 511 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HUWELIJK OP 2 DAGEN

23-12-2003 8:58:31
Ik vind het zo kort om maar één dag te trouwen vooral als er geen religieuze ceremonie is en dat we in de namiddag trouwen.
Ik dacht dus om de feest voort te zetten op de zondag. Ik zou dus de zondag een bus huren en met vrienden ofwel de dag aan zee brengen (dat is een prachtige locatie voor foto's met een trouwkleed... mijn dromm eigenlijk) en als het slecht weer is dan naar Brugge bv... maar natuurlijk met bruidskledij hé. Wat denken jullie? Is dat mogelijk? Heeft er iemand dat al meegemaakt?

Letitia

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 765

Britt
7-5-2005
 Meld misbruik3-1-2004 0:55:22

Dat lijkt mogelijk.... wanneer trouwen jullie??? Misschiens kunnen jullie een boottocht of koetstocht inplannen!!!

Britt

Kristel
24-9-2004
 Meld misbruik2-2-2004 11:40:14

Dat doen wij ook... op de eerste dag huwen we en gaan we uitgebreid eten met de naaste familie en beste vreinden (ongeveer 36 pers.) Lekker lang tafelen, praten, speechen en genieten.
De dag nadien zorgen we dat de gasten (de helft komt uit Nederland en blijft dus slapen)een toffe route doen door de stad (soort zoektocht met onze mooiste plekjes) en ´s avonds is er dan fuif met alle vrienden en bekenden (150 pers.)Zo hebben we uitgebreid tijd voor alles en iedereen!

Veel succes en plezier! kristel

Theo

Meld misbruik27-4-2004 22:18:53

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...