Nu Online
Momenteel zijn er 296 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zenuwen ?

2-8-2005 8:24:49
Hoi !

Nog 4 dagen, en wij gaan trouwen ! En we blijven er opvallend rustig onder... alles is in orde. Maar... telkens we iemand tegenkomen vragen ze: "en nog niet teveel zenuwen ?" En dan zeggen wij: "moet dat ?"
Hoe is het met diegenen waarvan de datum dichtbij komt? Voelen jullie je ook zo rustig ?
Het enige wat ik een beetje angsvallig bekijk is het weer... ze voorspellen weinig goeds, maar we zeggen steeds: "we hebben dat niet in de hand, we moeten het nemen zoals het komt"... ik hoop natuurlijk op zon (zoals iedereen)... we zien wel !

Groetjes,
Tine

Tine
6-8-2005
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 382

Ann
2-7-2005
 Meld misbruik2-8-2005 10:22:40

Hallo,

Wij zijn ondertussen al een maandje getrouwd. Wij hadden ook niet echt last van zenuwen.
Het enige moment dat ik echt begon te trillen op mijn benen was toen mijn man bij mijn ouders aankwam. De dag is schitterend verlopen. 's ochtends toen ik naar de kapper vertrok regende het lichtjes maar voor de rest is het de ganse dag droog gebleven. En uiteindelijk het is niet het weer dat jouw dag maakt, hoor! Indien echt te slecht weer dan weet de fotograaf wel een oplossing. De dag gaat heel snel voorbij maar geniet ervan. Wij hebben echt van de eerste tot de laatste minuut genoten en nu genieten we nog na bij de foto's. Echt zalig!!!! Iedereen zegt dat het niet veel uitmaakt of je nu getrouwd bent of samenwoont maar ik vind toch dat er iets extra qua gevoel is bijgekomen.
SUPPPPEEEERRRRR

groetjes,
Ann

Nathalie
5-8-2005
 Meld misbruik2-8-2005 11:53:58

Hoi, Tine

Nogmaals bedankt voor de tekstjes van je gastenboek. Aan ons vraagt ook iedereen of we al zenuwachtig zijn. Momenteel valt dat eigenlijk nog heel goed mee. Ik heb de afgelopen weken wel enkele slapeloze nachten gehad (er klopte iets niet met het uur van de huwelijksviering en nu blijkt er een uurtje na ons al iemand te trouwen enz). Ik probeer zo rustig mogelijk te blijven, maar mijn vriend heeft het daar al iets moeilijker mee. Ik maak me enkel nog druk over het weer want voor vrijdag voorspellen ze echt niet veel goed. We zullen er toch het beste van moeten maken.

groetjes en kalm blijven
Nathalie

Bart
6-8-2005
 Meld misbruik2-8-2005 14:09:05

Beste Tine,
ook voor ons is 06/08 DE dag!
Ja dat ken ik: iedereen vraagt of er al zenuwen zijn, iedereen zegt:"hopelijk is het goed weer",..
Ik heb me steeds rustig kunnen houden maar gisteren is er toch iets in mijn buik beginnen te kriebelen.
Het weer zal droger zijn dan op vrijdag: ik duim mee!!
In iedere geval: veel plezier!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...