Terug naar overzicht
Hey,Wij trouwen ook de 13de! t Begint te korten hé.Misschien in het Waasland-shoppingcenter? Of in het station van Antwerpen?Wij trouwen in Limburg maar mijn vriend is van Beveren (het Waasland dus).Groetjes en veel succes!An & Mathias
Wij trouwen ook op 13/08 en blijven zeggen dat het prachtig weer zal zijn... Misschien als we dat allemaal elke dag eens zeggen, moet de zon er gewoon zijn!Wij trouwen in Damme dus met binnenlokaties kan ik je niet helpen. Indien nodig gaan wij onze foto's nemen bij een bloemen- en bomenkwekerij in de serres. Zou naar het schijnt een mooi effect geven op foto's.We zullen wel zien, blijven hopen!Groetjes en veel plezier die dag,Lieselotte
Waasland Shopping Center zien we hélemaal niet zitten. Winkels willen we op onze foto's niet op.Centraal station en de oude voetgangerstunnel is eigenlijk het enige alternatief dat we momenteel op ons lijstje hebben staan. We blijven hopen op zon!
hey , hier nog een bruidje van het waasland...Maar bij ons is het nog 42 dagen te gaan. Ik hoopte hier een antwoord te vinden op mijn enigste probleem(nog)...want ook wij hebben geen idee waar je binnen mooie foto's kan nemen...Hopelijk heeft er hier iemand nog een superidee!Groetjes, ki