Terug naar overzicht
hey, indonesie is een goed land in die periode.als je +- direct na je huwelijk vertrekt lukt dit zeker goed. want regenseizoen is midden november.wij gaan in september een maand naar java, bali en nog een boottocht van enkele dagen. enkel vlucht geboekt en 1e nacht via internet. de rest regelen we ter plekke. goedkoop en makkelijk te realiseren. groetjes ellen
Hey Daisy,Wij trouwen eind september en zouden ook graag aansluitend vertrekken op huwelijksreis, begin oktober dus. We zitten met dezelfde vaststelling als jullie, rondreis + strandvakantie verre bestemming = zeeer duur! Alle ideetjes zijn ook hier welkom ;-)Groetjes,Muriel26/09/09
Hey Daisy,20 dagen regen in oktober in Thailand?!Wij trouwen ook op 17/10 en hebben ons reisje naar Thailand al geboekt. Wij vertrekken op 21/10 voor 16 dagen. Volgens die van het reisbureau is vanaf begin oktober het best om naar Thailand te gaan. Is het begin van de zomer. En moet zeggen de prijs valt absoluut ook goed mee hoor. Wij doen 3 dagen bangkok en de rest van ons verblijf zijn we in Phuket
dat is exact wat wij wilden doen in Thailand, maar als je kijkt op holiday check, dan kun je controleren hoeveel dagen regen er gemiddeld zijn in welke periode...
Wij zitten ook met dat probleem. Wij trouwen op 24/10, maar wij kunnen niet heel ver gaan omdat we maar iets meer dan een week verlof hebben. En bij veel reisbureau's is het dan zelfs al einde seizoen.Wij zijn ook nog aan het uitzoeken waar we naartoe gaan.groetjes
hey, je moet zulke dingen natuurlijk met een korrel zout nemen he. het regenseizoen wordt genomen aug-sept-okt. maar november-dec-jan-febr en zelfs maart zijn perfect om te gaan. dus als je echt wil gaan laat je niet afschrikken en doe maar gewoon. november zit echt wel safe.ikzelf ben er vorig jaar, samen met mijne toekomstige 5 weken geweest. als je tips wilt. kijk ook eens op het nieuwe topic @muriel - reizen. info thailand.fluffybeest@hotmail.com
Wij vertrekken op 18 oktober voor 17 dagen naar Namibië. We wilden eerst Tanzania en Zanzibar combineren maar dit werd ons ook te duur. We hebben dan gekozen voor Namibië omdat dit een zeer gevarieerd land is (woestijn, zee en safari), een goed wegennet heeft (dus goed te doen om alleen te rijden) en relatief goedkoop is. De reis kost ons 5000 euro en hiervoor krijgen we (mooie accomodaties met ontbijt, een betrouwbare organisatie, vliegtuigtickets, auto en verschillende "uitstappen" zoals een sundowner, discover drive, wandeling met gids en een overnachting in een canvastent). Het kon nog goedkoper, maar omdat het onze huwelijksreis is, wilden we toch af en toe een mooie overnachting met iets meer luxe.
wij trouwen in september en gaan pas in februari op huwelijksreis naar Costa Rica.Heb geen zin om zoveel geld te geven aan een prachtige reis die dan letterlijk in het water valt omdat het regenseizoen is.
Hawaii is ook een aanrader in de winter. Wel is het niet echt goedkoop, helaas.Nieuw Zeeland en Australië zijn volgens mij ook leuk (en duuuur) in de winter. Dan is Hawaii een goedkopere optie.
ik heb mij laten wijsmaken dat hawaii helemaal niet zo mooi is als wij denken. veel grote hotels enzo?
safari in kenia? hebben wij ooit gedaan en dat viel heel goed mee van prijs
Hey DaisyWij trouwen ook op 17/10! :-)Wij vertrekken op dinsdag 20/10 op huwelijksreis naar Mexico.Ik zie het niet zo goed zitten om na de trouw direct te gaan werken, ik bekom liever op 1 of ander exotische strand :-)Veel succes en groetjes
Bel maar eens even naar Reisbureau De Blauwvoet in Balen. Zij puzzelen U met veel plezier een droomreis in elkaar. Zij zijn gespecialeerd in huwelijksreizen op maat.Romantische reizen.
Wij trouwen op 26/09 en zaten een beetje met hetzelfde probleem. Wij gaan waarschijnlijk naar Curacao.