TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Amaryllis
7-8-2009
|
11-2-2009 1:00:09
Hey Cathy,
Wij trouwen een weekje na jullie, op 07-08-09. Bij ons is er al vrij veel geregeld omdat ik de komende maanden veel in 't buitenland zit en dus weinig tijd heb om dan veel te doen. Voor mij waren de belangrijkste zaken zaal, fotograaf, kerk & gemeente, videograaf, kostuum man, en verder alles wat ik enigzinds al op voorhand kon regelen, als lingerie, schoenen, misboekje is klaar, muziek ligt vast (muzikanten gedeeltelijk geboekt), priester, schepen moesten we speciaal aanvragen wegens vrijdagmorgen (schepencollege), suitekostuums besteld, bloemen enz... Ik denk da we uiteindelijk enkel nog wat details moeten uitwerken, maar zoals gezegd zijn wij wel erg vroeg met alles wegens tijdsgebrek in de komende maanden. GEniet er vooral van en laat je niet opjagen!
Succes! Amaryllis 07-08-09
|
|
lucie
20-8-2009
|
11-2-2009 9:17:32
he wij trouwen ook op 1 augustus 2009 in sint gilles waas. wij hebben al redelijk veel in orde, feest zaal en het eten. fotograaf, trouwkleed en kostuum en onze kindjes hebben ook al alles. nog juist ringen, auto en schoenen. ik ben goed op voorhand alles beginnen regelen. nu maar hopen dat we mooi weer hebben. groetjes
|
|
Lien
1-8-2009
|
11-2-2009 11:17:23
Hey! Wij trouwen ook op 1 augustus! Het komt stillekesaan dichter en dichter hé!
Wat hebben wij al: * feestzaal + dj * fotograaf * kleed + schoenen * huwelijksreis geboekt * ringen dit weekend gekocht * getuigen gevraagd * Qua vervoer mogen we de auto van iemand lenen, dus da's ook al geregeld.
Momenteel zijn we bezig met onze uitnodigingen: elk woord wikken en wegen! Amaai, tis allemaal zo makkelijk niet hé?
Dringend te bekijken zal de muziek in de kerk zijn. Want ik ging het aan de man van mijn nicht vragen, maar stel dat ie dat niet doet... dan moeten we dringend op zoek gaan denk ik.
Binnenkort hebben we huwelijksvoorbereiding bij de pastoor, samen met alle andere koppels die in 2009 trouwen en dan beginnen we ook aan ons misboekje.
Voor het kostuum wachten we nog efkes hoor. Dat is snel klaar en mijn ventje wil mss nog wat vermageren... :-) Ook de bruidskindjes vragen we binnenkort.
Hoever staan jullie?
Groetjes
Lien
|
|
Vera
22-8-2009
|
11-2-2009 15:28:29
Wij trouwen een paar weken na jullie (22/8) en hebben het volgende geregeld: - feestzaal - catering + menu - trouwkleed - fotograaf - DJ - mijn getuigen zijn gevraagd
Morgen gaan we voor het eerst naar de pastoor en kan ik aan het misboekje beginnen. Met de ringen en uitnodigingen zullen we ook niet lang meer wachten denk ik.
Groetjes!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
11-2-2009 15:31:57
Wij trouwen de dag voor jullie: vrijdag 31 juli 2009!
Wat bij ons in orde is: * getuigen * kerk (uur e.d. + misviering --> pastoor moet het wel nog nakijken) * feestzaal * dj * fotograaf * huwelijkssite * stadhuis * mijn nicht zal me schminken * bruidskleed * kostuum + das * vervoer * cadeautjes getuigen * huwelijkskaars besteld
Dit weekend is het een etentje met de mensen van de suite. Binnenkort gaan we ook de ringen kiezen.
Je kan alles opvolgen op: http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Groetjes,
Véronique
|
|
Véronique
31-7-2009
|
11-2-2009 15:32:34
PS: Cathy, ben jij ook van St-Niklaas?
|
|
Kim
1-8-2009
|
11-2-2009 15:47:35
Hoi Cathy,
Wij trouwen ook 1 augustus 2009 op het gemeentehuis van Kortessem :-) Het volgende is bij ons al geregeld: - Uur gemeentehuis - Feestzaal - Dj - Trouwjurkje/schoenen/accessoires - Trouwkostuum/schoenen - Visagiste - Fotograaf - Videograaf - Vervoer - Uitnodigingen (half en half OK) - Getuigen - Huwelijkssite
Nu zaterdag gaan we onze ringen samenstellen zodat het ontwerp ervan kan beginnen.
Met de misboekjes en de decoratie ben ik ondertussen ook bezig...
Voila da is het zo een beetje denk ik :-)
Nog veel geluk met de voorbereidingen!
Groetjes Kim 01/08/2009
|
|
Melissa
8-7-2011
|
12-2-2009 20:53:22
hallo,
Ben nieuw op deze site en jullie laten mij eerlijk gezegd een beetje in paniek schieten. Wij trouwen op 10/07/09 en bij ons is er eigenlijk nog niks geregeld, behalve de zaal en mijn kleed... HELP!!!!
|
|
Cathy
1-8-2009
|
12-2-2009 22:06:15
bedankt voor jullie lieve reacties,
ik denk dat ik ook in gang zal moeten schieten (of zijn jullie super georganiseerd misschien?)
Wat er geregeld is: - kerk en gemeente - feestzaal - DJ - ik heb al een kleed gekozen, mijn moeder gaat het maken, dus is nog niet direct af. - ben volop bezig met het misboekje.
Dus Melissa ik sta nog niet zoveel verder dan jij hoor.
Groetjes, Cathy
|
|
Cathy
1-8-2009
|
12-2-2009 22:09:21
@ Véronique; Neen, benniet van St _ Niklaas, maar van Wijnegem.
Nog veel succes en plezier he.
Cathy
|
|
Véronique
31-7-2009
|
|
|
Romina
7-8-2009
|
15-2-2009 11:58:59
Hey hey!!
Wij trouwen op 07/08/09, een weekje na jullie dus. Hoe ver staan wij? Feestzaal, trouwkleed en schoenen, ringen, uitnodigingen, dj, fotograaf, stadhuis, kerk, vervoer, getuigen => deze dingen zijn al in orde. Ons misboekje is ook klaar, we moeten ze enkel nog laten drukken. En mijne toekomstige gaat ook nog wat wachten voor zijn kostuum, hij wil nog wat vermageren :-) (die mannen toch hé) Ik weet dat het nog lang is vooraleer ik trouw, maar toch krijg ik zo af en toe nu al paniekaanvallen :-) wat gaat dat dan zijn als het nog dichterbij gaat komen!!!
veel geluk alleszins iedereen!!
|
|
Inge
14-7-2009
|
15-2-2009 17:36:14
Hallo,
leuk te zien dat we met verschillende op dezelfde dag trouwen, wij trouwen ook op 1 augustus 2009.
De meeste dingen zijn al in orde: feestzaal pastoor uitnodigingen zijn af (zelf gemaakt) menukaarten zijn bijna af (zelf gemaakt) kleed kostuum schoenen juwelen haaraccessoires vervoer dj fotograaf knuffels voor de ringen huwelijksreis suite aan de feestzaal
Dat is het belangrijkste denk ik. Wat we nog moeten regelen: bloemen (ik ga zelf de bloemstukken maken voor in de kerk enz) kadootjes voor de kindjes aan de kerk cadeaus voor de ouders
Groetjes, Inge
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|