Terug naar overzicht
Ik vind de kleedjes van haar ook supermooie maar net iets te duur voor ons. Ze zijn het dubbele van de prijs van een kleedje van Le Chapeau of Linx. Maar voor de rest echt prachtige kleedjes.Groetjes, Laura
Maar waar vind je zo'n winkels? ik ken er 2 en dat is één in Veurne en die in Kortrijk! Ik ben van Ieper en heb dan toch ook wel geen zin om ff met al die kindjes naar Antwerpen te zeulen. groetjes
De kleedjes kosten ongeveer 300 euro, voor jongens minder. Prachtig, juist elfjes..
Wij hebben een prachtig trouwjurkje gekocht in Menen. Een kleine 40 euro, echt prachtig!! Voor de jongens hebben ze ook mini-kostuums.Groetjes
Hebben die winkels een website, want ik ben eigenlijk ook op zoek, maar men dochter is nu 3 en wij huwen in juli. Ik weet nu niet of ik dit nu al zou kopen, want zij gaat nog groeien e tot dan
hey,die in kortrijk is www.catharinedeweerdt.com of be denk ik. en tis vantweekend opendeurdagen dus ik ga eens zien of het mijn goesting isgroetjes
@ leen;waar is die winkel in Menen?Kan je me de naam geven?dank je wel hoorIsabel