Terug naar overzicht
proficiat wij zijn vandaag 10 dagen getrouwd bij ons is ook alles prima velopen groetjes Tanja
Proficiat !!!
Proficiat. Last van het beruchte "zwarte gat"?
Gefeliciteerd!
Vandaag 1 maand getrouwd!Een beetje weemoed ... snif snif
Hallo An, Ne heb geen last van het zwarte gat want de bedankingskaartjes moeten nog geschreven worden. Daar zal ik ook nog een tijdje zoet mee zijn :))
Ook wij zijn vandaag 1 maand getrouwd. We zijn verleden week onze foto's mogen gaan uitkiezen voor de album, ik kijk er zo naar uit om die in zijn geheel te zien.Groetjes,Ann & Bart
Hoi,wij zijn vandaag 67 dagen getrouwd.Heb wel wat last om alles los te laten ivm met rouwen.Heb er een volldig jaar mee beziggeweest.De dag is perfect verlopen en we hadden prachtig weer.Maar het ging allemaal zo snel en voor je 't wist was het voorbij.Spijtig.Nu hangt dat mooie kleed daar in mijn kleerkast en k mag et ni meer aandoen.Snif snifMaar we hebben al gezegd als we 10 jaar getrouwd zijn doen we het nog is over.Groetjes Elke
Hoi,Wij zijn vandaag al 33 dagen getrouwd. Op 2 juli was onze grote dag. Elke dag geniet ik er nog van. Wij zijn nog maar net terug van huwelijksreis. 12 dagen Rhodos, echt prachtig!!Nu zitten we nog vol spanning te wachten op ons fotoalbum en op de dvd.Nog veel voorbereidingsplezier of nagenietplezier!!!Groetjes Mieke
HalloGewoon eventjes laten weten dat wij ook getrouwd zijn op 16 juli 2005. Net zoals bij jullie was onze huwelijksdag gewoon perfect.Even nagenieten kan op http://users.pandora.be/roussel/ Groetjes
Hoi Phie,Op de dag dat jullie in het huwelijksbootje zijn getreden. Heeft mijn vriend me ten huwelijk gevraagd. We gaan de stap zetten op 22 oktober...Groetjes Annelies