Terug naar overzicht
zeg, is het dan na sluitingstijd? leuk zeg..vanaf hoeveel personen kan je dan feesten? en wat had je voor die 60 euro?
hej ja idd na sluitingstijd 60 euro voor eten, drank alles in ook attracties enkel de dj is apart en als je bv van alle gasten een foto wil laten nemen met een plop of zo (die krijgen ze dezelfde avond mee naar huis) is dat nog iets van een 5 euro per foto
Lijkt me ook wel leuk om een communiefeest te houden...Ga me eens informeren. Bedankt!Groetjes,Ann(21-02-09)
was wel voor min 200 personen dit was onze contactpersoon: e.bauwens@plopsa.be haar gsm nummer wil ik wel geven na een mailtje, succes
ja ann idd.. lijkt me leuk voor communiefeest. maar ja, 200 man voor een communie?
euh... ok... dan toch maar geen communiefeest! hahaAnn(21-02-09)
we kunnen het misschien samen doen ann??we komen toch goed overeen!
Ja da's nog een idee! :) als onze kinderen dan ons slecht karakter hebben, gaan ze ginder nog wat beleven die dag!!!Ann(21-02-09)
ik was pas met mijn zoontje naar plop-show geweest en daarna naar plopsa indoor...bij plopshow zijn we moeten gaan lopen, hij vond er na 10 minuten niks meer aan. En in plopsa indoor mocht hij nergens in, wegens 1 cm te klein...wenen voor in de auto's...Duur dagje dus! Kreeg ik van de week ook nog eens een boete!!!! haha liefst voor mij geen plopsa meer dus! Maar idd wel leuk voor communie!Ja ja ann.. mijn zoon heeft helemaal het karakter van zijn mama! even zelfstandig haha
Wij zijn vorig jaar eens naar Plopsaland geweest... uren rijden... file... regen bij aankomst... Maar ja, alles voor de kindjes he! Na 5 minuten ter plaatse bleek dat de kleinste (7 jaar) alleen maar naar het melkhuisje van Plop wilde (en pannenkoeken eten). En ons puberende kip van 13 vond alles 'belachelijk'... Het was echt een leuk dagje!!!!Ik vraag me echt af van wie ze hun koppigheid hebben... :DMaar goed, zolang ze in Plopsa-indoor maar pannenkoeken hebben, zit ik dus safe! haha