Terug naar overzicht
Wij nemen waarschijnlijk 2 liedjes. Concerning Hobbits voor de suite en She voor mij en mijn pa.groetjes
Wij nemen Alegria van Cirque du Soleil als enige liedje, duurt meer dan 4 minuten. Heb het al eens op een trouw gezien en dat was lang genoeg. Valt te zien natuurlijk hoeveel suite je hebt. Bij ons zijn het max. 5 koppels, mijn verloofde en mijn papa en ik.Valerie04/07/09
wij hebben er 2: eerst instrumentaal voor de suitedan een live gezongen nummer voor mijn ventje en ik.groetjes ellen
Bij ons zijn 't ook 2 stukken. Mijn vriend is organist en als hij met de suite binnen gaat wordt er een feestelijk orgelwerk gespeeld en al ik met mijn pa binnenkom hebben we een prachtige aria van HÄndel met orkest, trompet en zang, maar wij zijn beiden muzikanten dus hebben veel vrienden die willen komen spelen op onzen trouw...GRoetjes,AMaryllis07-08-09
Wij hebben 1 lied, ook Alegria van Cirque du Soleil. We werken ook met cd, maar als je met een orgel of 'koortje' of zoiets werkt, kunnen ze wel een liedje korter maken en een ander beginnen voor als jij met je papa binnenkomt. Met cd is het iets moeilijker, denk ik. Je kan moeilijk midden in een liedje plots de stekker uittrekken... en als je het liedje laat uitspelen, dan moet iedereen zo lang wachten.Groetjes,Véronique http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
HalloOok wij hebben gekozen voor twee liedjes.De suite komt binnen op Gabriel's Oboe en dan kom ik met mijn vader binnen op 'Brautchor' ( daar komt de bruid). Wij hebben een orkest met zangeres die speelt inde kerk, dus het eerste liedje kunnen ze inkorten als het nodig zou zijn.Wij hebben een suite van 6 mannen groetjes