Terug naar overzicht
Hey Ellen,Jouw reactie klinkt als muziek in mijn oren. We zouden begin oktober op huwelijksreis willen vertrekken. Is dit nog een goede periode voor Thailand? Kan je mij zeggen bij welke maatschappij jullie geboekt hebben en zo, dan kan ik ook voor ons in de juiste richting verder alles uitzoeken.Alvas bedankt!Groetjes,Muriel
hey, muriel, ik geef je mijn email. dat praat gemakkelijker.oktober is eigenlijk regenseizoen normaliter. misschien wachten tot november.hoelang kunnen jullie gaan.wil gerust wel wat info verschaffen hoor.is onze passie. onze droom is om 1 jaar rond te trekken door azie en nu volop aan het sparen.
email: fluffybeest@hotmail.com
eet jij aan de kraampjes in thailand?? zelfs de gidsen raden dat af...
hey, goh, dat is allemaal ook wat overroepen hoor.bjorn, mijn vriend, heeft redelijk gevoelige darmen, maar eet ook van die kraampjes.je moet natuurlijk wel in de gaten houden wat je eet he. kokospannenkoeken, kippevleugels, varkenssates,gebraden spek, noedels,... superlekker en misschien +- 10 cent voor een portie aja, we hebben zelfs een soort sprinkhaan geprobeerd (niet echt voor herhaling vatbaar) , kippenpoten (maar dan geen vlees maar echt de voetjes, inclusief nageltjes, die ik er vakkundig afgebeten heb... :-))enfin, je beslist dat zelf maar wij hebben hier nooit last van gehad.aja, waar je wel moet voor opletten, enfin, ik ben daar toch echt niet goed van geweest is in het begin té pikant eten... geleidelijkaan opbouwen.groetjes ellen...