Terug naar overzicht
Regelmatig bij mensen die er niks mee te maken hebben over zagen en klagen (zoals hier) en verder toch proberen de boel te negeren.Je kan daar niets aan veranderen, hoe hard je je er ook in opjaagt. Je zus heeft blijkbaar zo'n irritant kantje, dat ga je echt niet kunnen veranderen speciaal voor jouw trouw. Helaas voor jou.En probeer je vooral niet druk te maken in wat andere mensen gaan denken over...Mensen hebben altijd (echt altijd) een gedacht. Of je trouw nu perfect is, of je trouw eenvoudig is,... Wat het ook is commentaar heb je altijd. Daar mag je echt niet van wakker liggen.
Je zus had idd meer rekening met je kunnen houden... Maar ik vind het nog steeds heel vreemd dat als mensen zelf hun kleren moeten betalen, het bruidskoppel eisen gaat stellen. Op die manier verplicht je mensen geld uit te geven aan iets wat totaal hun stijl niet is en ze het bijgevolg nooit meer kunnen dragen. Praat eens met je zus en probeer tot een compromis te komen.Groetjes,Ann(21-02-09)
aan de ene kant heeft je zus gelijk, jij kan niet beslissen , zij betaald. maar je zus zou mogen respect hebben om je wens te respecteren. maar niet mee inzitten het is jou dag!!! laat haar doen negeer het, dit zal haar zoveel pijn doen dat het je niet aangaat. en liver dit dan een decolte tot en met en een poep die bijna zichtbaar is niet?
Je moet het je vooral niet te veel aantrekken. Je had dit verwacht van je zus zeg je, dus ik vermoed dat de rest van de familie dit kantje van je zus ook wel kent. En, vergeet niet, het is jullie dag, jullie staan in het middelpunt en jullie zullen stralen... daar kan dat roze kleedje van jouw zus echt niets aan veranderen...Groetjeselisadiana1@hotmail.com
kan deze gedacht je dan niet helpen:'volgende jaar zal mijn wraak minstens even zoet zijn'sorry, kon het niet laten :-)
De meeste mensen hieronder hebben gelijk en ik zou hetzelfde doen, ze compleet negeren en zelfs niet zeggen dat ze mooi is op uw dag, je kan haar niet beter pakken met niets te zeggen over haar kleed. Ik zou zelfs nog iets speciaals bedenken om jullie als koppel nog een tikje meer in de kijker te zetten. En zoals anderen al zeiden, ze zullen je zus ook wel al kennen ondertussen en er hetzelfde over denken. Gewoon je hard opstellen ook al zal dit moeilijk zijn als je zelf zo niet in elkaar zit. Succes!