Nu Online
Momenteel zijn er 452 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kinderwens

11-2-2009 14:35:15
Vanavond wel, schat

Liefde is een werkwoord. Eerst is er die hevige verliefdheid. Je bedrijft de liefde intens. Na een tijdje maakt die passie plaats voor echte liefde. Als koppel voel je dat je klaar bent voor een volgende stap in je relatie. Wat is er mooier dan de liefde bedrijven voor dat ultieme: een baby’tje van jullie beiden?

Hoe hou je het toch passioneel en spannend?

Zijn er hier koppels die er binnekort aan gaan beginnen?

Matty

Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 913

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik11-2-2009 15:27:11

Wij zijn er net aan begonnen, spannend! Ben bij de dokter langsgeweest voor een bloedtest, en ik heb super goed nieuws gekregen: als het zover is moet ik mij geen zorgen maken om de meest voorkomende dingen (toxoplasmose, CMV, rubella, etc.). Wij mogen gewoon verstand op nul zetten en ervoor gaan! :)

Maar het feit dat je minder intens de liefde zou bedrijven is toch niet het geval hoor. Toch niet bij ons. Wij doen niet anders dan anders, het blijft even spannend, soms even verrassend en soms op de gekste momenten.
Het feit dat je probeert een baby'tje te krijgen mag volgens mij geen enkele invloed hebben op je liefdesleven. In ons geval heb ik zelfs de indruk dat het dat ietsje intenser geworden is, dat ietsje meer betekenis heeft.
Veel geluk samen!

Mandy
8-5-2009
 Meld misbruik11-2-2009 16:53:51

Mijn toekomstige en ik gaan er na onze trouw aan beginnen.
Ik ben al op groot onderzoek geweest en ik heb groen licht gekregen om zwanger te worden.
Ik zit namelijke met een erntige nieraandoening en moet dus serieus gecontroleerd worden.

Veel geluk
8 mei 2009

Matty

Meld misbruik11-2-2009 17:01:38

Tof dat jullie al zo snel reageren. Mijn vraag kadert eigenlijk binnen een nieuw tv-programma dat wij zouden gaan maken.Zie dit niet als een advertentie, we zijn echt op zoek naar mensen

Voor dit programma zouden we de verliefdheid, gevoelens en hoop willen weergeven bij koppels die graag een kind zouden krijgen. We zouden de koppels volgen tot wanneer de vrouw zwanger is kunnen worden en dus niet tot aan de bevalling.

Wie hierover meer informatie wilt of geïnteresseerd is laat maar iets weten op dit e-mail adres: filistijn1@defilistijnen.be

Bedankt voor jullie reacties en heel veel succes gewenst.

Vriendelijke groetjes
Matty

tamara
25-9-2009
 Meld misbruik11-2-2009 17:34:45

wij zijn zelf in maart dit jaar al 2 jaar aant proberen om zwanger te worden hebben ons beiden al laten controleren en heb hormonen gepakt al iui pogingen ondergaan maar nog steeds geen kindje maar nu met de trouw in september zijn we even gestopt om iets voor de trouw terug te starten
dus...

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik11-2-2009 17:42:54

kan je dan niet beter op een baby-forum informeren?

de meeste hier wachten met zwanger worden tot ze getrouwd zijn... dan ben je toch direct een paar maanden verder

s
1-6-2007
 Meld misbruik11-2-2009 18:56:40

Zie het niet als een advertentie...

Neeneen, ik ben erg naief.
Ga babyforums spammen.

Ann
21-2-2009
 Meld misbruik11-2-2009 20:30:44

Jongens toch! Gegraveerde glazen, juwelen,... en nu dit! Gelukkig is het deze keer geen reclame...:D

heidi

Meld misbruik12-2-2009 10:22:57

wij hebben al 2 zoontjes, dus metteen zal er nog geen derde komen, onze zoontjes zullen onze ringdragers van dienst zijn
16 Mei 2009

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik12-2-2009 10:28:23

Die tv-makers gaan het toch ver zoeken tegenwoordig... :(

Matty

Meld misbruik12-2-2009 14:43:56

Spijtig dat jullie hieraan aanstoot nemen, dat was zeker niet mijn bedoeling.
Het is niet makkelijk om mensen te vinden die beantwoorden aan dit profiel. Het liefst hadden we mensen gevonden die voor de eerste keer moeder of vader zouden worden en daarom had ik gedacht aan dit forum omdat mensen die gaan trouwen meestal aan dit profiel benantwoorden.

Groetjes Matty

Geert
4-7-2009
 Meld misbruik12-2-2009 16:02:54

Eerlijk gezegd stellen wij kids nog op zn minst een jaar uit: een trouw is nog budgetvretend, dus voor kindjes is er eventjes geen geld én we willen nog profiteren met ons tweetjes!!

s
1-6-2007
 Meld misbruik14-2-2009 11:19:32

Alsof je deze negatieve reacties niet kon verwachten???
Tuurlijk neem ik aanstoot aan zoiets. Je komt gewoon volk ronselen en dan druf je nog zeggen dat het GEEN advertentie is???
Wees dan vanin het begin eerlijk, eh!!!
Neen, fantaseer je eerst zo een nietzeggend berichtje in elkaar door een paar cliché zinnetjes te gebruiken zoals 'Liefde is een werkwoord'
Die liefde is een werkwoord heeft toch niets met kinderen te maken?? Dat gezegde gaat er toch over dat je aan een relatie moet blijven werken...

Goh mens toch!

s
1-6-2007
 Meld misbruik14-2-2009 11:20:24

Voor de duidelijkheid nog efkes zeggen:
Ik heb er niks op tegen als 'echte' bruidjes hier iets posten over hun toekomstige kinderwens na hun huwelijk, eh!
Da's in het verleden ook al gebeurd.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...