Nu Online
Momenteel zijn er 409 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwjurk gezocht voor 2010

11-2-2009 17:11:49
hoi,

ik vroeg mij af of er eigenlijk geen bruidjes zijn die dit jaar trouwen die al weten dat ze hun trouwjurk zullen verkopen na de grote dag? ik zoek overal mogelijkheden om goedkoper uit te komen, ik betaal alles zelf met me ventje en dat is toch soms een schok als je prijzen ziet.
dus als er bruidjes zijn die hun kleedje weg zullen doen mag je altijd foto mailen of reageren .
danitsjake@gmail.com
9juli2010

danitsja

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 352

Tom

Meld misbruik11-2-2009 18:12:17

Dag Danitsja,
kijk eens op de volgende link. Dit is een kleed van Nikki Van kets. 1 maal gedragen en volledig naar de droogkuis geweest.

http://www.kapaza.be/detail/13243394/

Met vriendelijke groet,

Tom

danitsja

Meld misbruik11-2-2009 18:15:07

dag tom,

lijkt me leuk kleedje met die rug, maar ik heb gisteren iets aangehad van nicky die ongeveer hetzelfde voorste had en dat kwam niet tot zijn recht. toch bedankt en succes nog

Ann
21-2-2009
 Meld misbruik11-2-2009 20:24:45

Hoi Danitsja,

Mijn jurk komt van Chrandels in Maastricht. De "duurdere" jurken kosten daar rond de 700 euro. Mijne kostte rond de 400 euro, op maat gemaakt! De site is niet veelzeggend... maar het loont wel de moeite om er eens langs te gaan!
Veel succes,
Ann
(21-02-09)

Rebecca
27-6-2009
 Meld misbruik12-2-2009 8:21:32

Hoi Danitsja,
Ik heb mijn kleedje gekocht bij Bruidshuis Steven in Torhout. Het loont daar echt de moeite. Ze heeft heel wat bekende merken, en haar duurste kleedje is iets van 1700 euro, wat eigenlijk niet veel is. Mijn kleedje is ook van een bekend merk en kost 850 euro.
En wat het beste is daar is: als je vraagt naar collecties van de vorige jaren (wat je echt niet ziet als je ze aanhebt), dan verkoopt ze die slechts voor een paar honderd euro en ze kan ze helemaal gratis aanpassen aan jouw model, omdat het een naaister is. Op de website zie je een aantal oudere kleedjes, maar ga daar aub niet op af, die zijn eerder oudbollig. Echt, de serie van 2008 hangt bij haar boven te blinken voor paar honderd euro. Ze heeft echt alle soorten stijlen en is erg geduldig.
Je hoort het blijkbaar dat ik een tevreden klantje ben, we gaan daar zelfs ook gaan voor de kostuums van de heren.
Je kan dus een nieuw kleedje krijgen voor de prijs van een tweedehands!
Succes!

Rebecca

Sophie

Meld misbruik12-2-2009 10:35:52

hye, ja ik ben van plan om mijn kleedje weg te doen. maar als je een maat zou vermelden zou dit héél gemakkelijk zijn :-)

greotjes

Sophie

Meld misbruik12-2-2009 10:35:53

hye, ja ik ben van plan om mijn kleedje weg te doen. maar als je een maat zou vermelden zou dit héél gemakkelijk zijn :-)

greotjes

danitsja

Meld misbruik12-2-2009 11:46:34

sorry mijn maat is 36 38 van linea was het 38 40

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik12-2-2009 14:21:32

Bij La Sposa Outlet bij Deerlijk hebben ze altijd nieuwe kleedjes van de vorige collecties aan meer dan 50% korting. Schoenen en zo ook. En je kan de jurken op maat laten aanpassen.
Als je in een winkel gaat tijdens opendeurdagen kan je ook altijd mooie kortingen te pakken krijgen. En ook steeds in een winkel je budget vermelden, dan helpen ze je iets moois te vinden aan een lage prijs. Bij Couture Ann in Aalst was ik daar heel tevreden van: alle kleedjes die ze toonde vielen binnen mijn (ook lage) budget!
En in Brugge is er De Bruidsschat waar ook outlet en tweedehands bruids- en suitekleding is.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...