Nu Online
Momenteel zijn er 318 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekje in pdf file

11-2-2009 21:09:57
Hey medebruidsjes,

Mijn misboekje is af en heb het gemaakt in een word document. Nu vraagt mijn drukker om dat in pdf file om te zetten. Via internet heb ik daar een programma voor gevonden. Wanneer ik mijn word document omgezet heb, heb ik natuurlijk geen misboekje maar losse A4 bladzijden omgezet. Hoe los ik dit op?

groetjes van een bruid die niet goed met een pc om kan

Imke

Imke
4-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 682

Hilde
22-8-2009
 Meld misbruik11-2-2009 21:39:00

Kan je niet gewoon je word document afdrukken naar pdf? Hiervoor moet je een pdf printer installeren, deze kan je normaal gratis downloaden.

Groetjes, Hilde

Sarah
4-7-2009
 Meld misbruik11-2-2009 21:46:30

hey,

normaal zou je drukker in staat moeten zijn om dit zelf te doen! Dus zeker niet teveel moeite insteken, wat je best wel doet is het achteraf eens controleren of alles nog staat zoals het moet...

LeBart

Meld misbruik11-2-2009 22:27:23

Een drukker vraagt dit omdat de kans vrij groot is dat je lettertypes hebt gebruikt die hij niet op zijn pc heeft geinstalleerd. Een pdf bestand bevat alle info.

Word bevat dit niet ... echter als je openoffice installeert, word document importeren en van daar kan je omzetten naar PDF. Openoffice is gratis !!

Bart

werner
28-5-2009
 Meld misbruik11-2-2009 23:18:50

Hallo,
ik ben bijna zeker dat je drukker met een Mac werkt, hij zal het zeker niet op prijs stellen dat je met open office documenten afkomt.
Indien je een memory stick afleverd met het word bestand kan hij die probleemloos openen met zijn mac. Via InDesing kan hij je file zonder moeite bewerken.
Als hij natuurlijk voor de gemakkelijkste weg gaat vraagt hij het in pdf. zo heeft hij er geen werk aan en kan toch alles doorrekenen aan jou.

Rik

Meld misbruik12-2-2009 0:54:00

Indien je een google gmail-account hebt, kun je online docs maken, en ook naar pdf converteren, direct doormailen, e.d.
Veel basissoftware is tegenwoordig online, moet je niets installeren,
grtz discovideo

Linsey
11-7-2009
 Meld misbruik12-2-2009 21:21:44

Met behulp van pdf creator kan je afdrukken naar een pdf, dan is het gewoon zo zoals je afdrukt.

David
22-8-2009
 Meld misbruik12-2-2009 21:53:10

Ga naar primopdf.com, download dit programma. Ga naar je bestandje in word, druk op printer en selecteer de primo pdf printer die je geinstalleerd hebt en dan staat het in pdf.

Groetjes

Imke
4-4-2009
 Meld misbruik13-2-2009 19:55:12

hey daar,

dank u voor de vele antwoorden... Het is me nu gelukt om ze om te zetten (mercikes dus).

groetjes

Imke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...