Terug naar overzicht
Dag An,Ontzettend mooie schoenen! De bruidsschoenen van Hassall worden ook verdeeld via Elsa Coloured Shoes. Via deze website (http://www.elsarainbow.nl/ ) kan je de verkoopsadressen in Nederland en België opvragen.Hopelijk vind je een winkel bij jou in de buurt!Groetjes,Ruth
Van waar ben je in Limburg kan je ze vinden bij bruidswinkel Ariane te Sint-Truiden.
Ik ben zelf van Oost-Vlaanderen maar wil er heel graag een eindje voor rijden hoor:-) De verkoopadressen heb ik al gekregen via de site maar ik denk dat ze niet echt overal ook Hassal verkopen (vaak enkel Rainbow).Bedankt voor de info allebei!Groetjes, An
Hey An,Ik heb deze collectie ook gezien, en vind ze ook mooi. Ik heb jou berichtje hier gezien. Kan je mij misschien vertellen waar je deze hier in België hebt kunnen vinden?Groetjes,Elena 19/06/2010
Ik heb ze niet gevonden:-) Degenen die ik oorspronkelijk had gezien bleken roze te zijn dus heb dan niet meer verder gezocht. Ik heb er uiteindelijk van Rainbow gekocht... Succes!Groetjes, An