Nu Online
Momenteel zijn er 648 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsschoenen Hassal

11-2-2009 21:31:37
Hallo ladies,

Weet er iemand waar ik de bruidsschoenen van Diane Hassal kan vinden in België? Ik heb foto's van de collectie gezien op internet en vind ze echt mooi maar blijkbaar moeilijk te vinden in ons Belgenlandje;-)

Alvast bedankt!
An

An
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 931

Ruth
5-6-2009
 Meld misbruik11-2-2009 21:59:55

Dag An,

Ontzettend mooie schoenen! De bruidsschoenen van Hassall worden ook verdeeld via Elsa Coloured Shoes. Via deze website (http://www.elsarainbow.nl/ ) kan je de verkoopsadressen in Nederland en België opvragen.
Hopelijk vind je een winkel bij jou in de buurt!

Groetjes,

Ruth

Nathalie
3-7-2009
 Meld misbruik12-2-2009 10:28:43

Van waar ben je in Limburg kan je ze vinden bij bruidswinkel Ariane te Sint-Truiden.

An
5-9-2009
 Meld misbruik12-2-2009 12:43:43

Ik ben zelf van Oost-Vlaanderen maar wil er heel graag een eindje voor rijden hoor:-) De verkoopadressen heb ik al gekregen via de site maar ik denk dat ze niet echt overal ook Hassal verkopen (vaak enkel Rainbow).

Bedankt voor de info allebei!

Groetjes,
An

Elena
19-6-2010
 Meld misbruik2-9-2009 13:40:18

Hey An,

Ik heb deze collectie ook gezien, en vind ze ook mooi. Ik heb jou berichtje hier gezien. Kan je mij misschien vertellen waar je deze hier in België hebt kunnen vinden?

Groetjes,
Elena 19/06/2010

An
5-9-2009
 Meld misbruik2-9-2009 14:10:10

Ik heb ze niet gevonden:-) Degenen die ik oorspronkelijk had gezien bleken roze te zijn dus heb dan niet meer verder gezocht. Ik heb er uiteindelijk van Rainbow gekocht...

Succes!

Groetjes,
An

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...