Nu Online
Momenteel zijn er 598 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwkaarten

11-2-2009 21:55:17
Hallo,

Kan iemand ons helpen. Wij hebben al bij 2 drukkers geweest en vinden ons gading niet.
En de tijd begint te dringen.

Waar hebben jullie de trouwbrieven gekozen. Iemand een ideetje.

Alvast bedankt, groeten Annelies en Christophe.

annelies
9-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 576

nele
16-5-2009
 Meld misbruik11-2-2009 22:14:23

hallo, ik heb mijn uitnodigingen laten maken in nederland, prima service ,je kan zelfs eerst de kaart gratis bestellen en dan kan je alles via internet regelen super makkelijk en goedkoper dan via een drukker
nelehaverans@hotmail.com

eef

Meld misbruik11-2-2009 22:28:17

Een drukker zelf iets laten ontwerpen? Komt in prijs op hetzelfde neer hoor. Wij gaan naar drukkerij baert in beveren-leie (bij waregem)

inge
27-6-2009
 Meld misbruik11-2-2009 22:32:12

Vista print misschien?
Je kan zelf een ontwerp maken en dan daar laten drukken. Ze zijn echt niet duur,de site is vrij simpel.
Succes!

Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik11-2-2009 22:35:20

Bij ons heeft een nichtje een tekening gemaakt en die komt op de voorkant van de uitnodiging. Verder konden we zelf indeling, papier en kleur van de inkt enzo kiezen. Ik vond ook niet meteen mijn ding in de standaard kaarten...

Groetjes,

Amaryllis
07-08-09

jessy
12-6-2009
 Meld misbruik11-2-2009 23:45:16

Hey,

Ik ken iemand die uitnodigingen ontwerpt, met foto's van jullie zelf, met foto die jullie zelf hebben of hij neemt eerst fotoshoot.

Moest je meer info willen,
mail me gerust, lakiere.jessy@live.be

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik12-2-2009 9:03:43

Al een bij Ava geweest?

Mooie dingen hoor!
Wij hebben onze uitnodiginen zelf ontworpen.

Marieke
18/04/2009

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik12-2-2009 10:20:00

Wij hebben bij een drukker alle boeken doorbladerd en uiteindelijk hielden we 2 mogelijkheden over, maar van de ene stond het kleur ons niet zo aan en van de andere was het model niet zo denderend. Dus hebben we samen met de drukker het papier uitgezocht in de kleur die we leuk vonden, het model besproken, lettertype gekozen en heeft de drukker alles voor ons verzorgd. We kregen voorbeeldjes in pdf toegestuurd tot we tevreden waren en deze week gaan ze af zijn! (normaal vandaag, strakjes bellen voor bevestiging)
En de prijs komt ongeveer op hetzelfde neer als de kaarten die je in de boeken van de grote merken vindt.
Dat is bij drukkerij Verdijck in Antwerpen (Kiel).

Sarah
4-7-2009
 Meld misbruik12-2-2009 18:39:32

wij hebben zelf iets ontworpen en dan met dat ontwerp naar een drukker gestapt. We hebben een paar websites en boeken doorgekeken en vanalles bij elkaar gegooid, hopelijk vind je iets dat je aanstaat!

groetjes

s
1-6-2007
 Meld misbruik14-2-2009 11:16:25

Wij hebben eenvoudige trouwaankondigingen gemaakt, geïnspireerd op wat we bij drukkers hadden gezien.
We zijn bij een paar drukkers gaan vragen wat er allemaal kon als je zelf kaarten ontwerpt en dan laten ze fier zien wat ze allemaal gedrukt hebben. Door die info hebben we idee'tjes gepikt van anderen, met wat we al zelf in ons hoofd hadden.

De klassieke kaartjes vanuit de boeken stonden ons ook niet aan. We vonden er maar heel weinig mooi en degene die we mooi vonden, vonden we dan weer niet persoonlijk genoeg.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info