Nu Online
Momenteel zijn er 452 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Prijs jurk van Ines Raspoort

11-2-2009 22:29:15
Hallo allemaal! Ik ben verliefd op een jurk van Ines Raspoort die kan doorgaan voor trouwjurk .
http://www.inesraspoort.com/summer2009/08.html

Heeft iemand een idee van de prijzen van deze ontwerpster? Ik heb al eens gemaild maar geen antwoord gekregen. Bellen durf ik niet zo goed...

inge
27-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 822

Lien
23-5-2009
 Meld misbruik12-2-2009 8:45:00

Bellen in nochtans het beste hoor. Waarom zou je dat niet durven... via de telefoon kunnen ze je zeker niet opeten.

Ann
21-2-2009
 Meld misbruik12-2-2009 9:21:47

Ik zou toch ook eens bellen hoor... Ze zullen nog wel al telefoon gekregen hebben van mensen die informatie wensen. Dus ze gaan je niet beginnen uitschelden! :D
Gewoon doen!

Veel succes (en moed)
Ann
(21-02-09)

Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik12-2-2009 11:55:31

Hallo,

Ik vermoed dat haar kleding niet goedkoop is, maar dat je toch minder geld zal kwijt zijn dan aan een trouwjurk van bv Linea Raffaeli of Rembo.
Ik schat de jurk die je gezien hebt op zo'n 500 à 600 euro. Oei, straks zit ik er hier dik naast. Maar ik vind haar kleding ook wel heel mooi.

G
30-9-2009
 Meld misbruik12-2-2009 12:29:50

Hey,

Het is een prachtige, stijlvolle jurk en het zal waarschijnlijk een heel verschil maken in je budget.
Ik zou zeggen, als je verliefd geworden bent op die jurk, ga er gewoon voor!

Bea

inge
27-6-2009
 Meld misbruik12-2-2009 21:27:55

Beste G, Fransisca, Anne en Lien
Bedankt voor juliie reacties! Ik heb gebeld naar de winkel! Oef..
Het kleedje dat ik gezien had is eigenlijk een rok, en kan gecombineerd worden met een bloesje of top.. en het beste nieuws , ze kunnen hem perfect in mijn (grotere) maat laten maken!Oef, want dat was mijn grootste vrees...
De prijs viel goed mee, 350 euro, das te doen he!
Allé, als ik tijd heb ga ik eens zien!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...