Terug naar overzicht
Bellen in nochtans het beste hoor. Waarom zou je dat niet durven... via de telefoon kunnen ze je zeker niet opeten.
Ik zou toch ook eens bellen hoor... Ze zullen nog wel al telefoon gekregen hebben van mensen die informatie wensen. Dus ze gaan je niet beginnen uitschelden! :DGewoon doen!Veel succes (en moed)Ann(21-02-09)
Hallo,Ik vermoed dat haar kleding niet goedkoop is, maar dat je toch minder geld zal kwijt zijn dan aan een trouwjurk van bv Linea Raffaeli of Rembo.Ik schat de jurk die je gezien hebt op zo'n 500 à 600 euro. Oei, straks zit ik er hier dik naast. Maar ik vind haar kleding ook wel heel mooi.
Hey,Het is een prachtige, stijlvolle jurk en het zal waarschijnlijk een heel verschil maken in je budget. Ik zou zeggen, als je verliefd geworden bent op die jurk, ga er gewoon voor!Bea
Beste G, Fransisca, Anne en LienBedankt voor juliie reacties! Ik heb gebeld naar de winkel! Oef..Het kleedje dat ik gezien had is eigenlijk een rok, en kan gecombineerd worden met een bloesje of top.. en het beste nieuws , ze kunnen hem perfect in mijn (grotere) maat laten maken!Oef, want dat was mijn grootste vrees...De prijs viel goed mee, 350 euro, das te doen he!Allé, als ik tijd heb ga ik eens zien!