Terug naar overzicht
Hey MariekeWij geven onze feest in Den Orchidee. Ik heb me in het begin ook laten beïnvloeden door de slechte commentaar. Maar dit is helemaal niet nodig!De eigenaar is heel vriendelijk en zeer professioneel dus ik ben er zeker van dat alles tot in de puntjes verzorgd gaat zijn.Ik zou niet twijfelen...GroetjesPetra13/06/09
Hey Marieke, Wij geven ons feest ook in Den Orchidee. Tot nu toe hebben wij alleen maar positieve ervaringen. Mijn ouders hebben het feest voor hun 25ste huwelijksverjaardag er gegeven en dit was echt tot in de puntjes in orde. Wij zijn ook al verschillende keren gaan eten in het restaurant en dit was ook steeds in orde. Groetjes, Caroline
wij gaan hoogstwaarschijnlijk deze zaal nemen. ik ga mij niet door de commentaar laten be¨¨invloeden, men kan immers niet voor iedereen goed doen.sophie
heb in de orchidee onlangs naar een familiefeest geweest.Het eten was wel heel lekker, maar telkens kleine hapjes/schotel - je kwam met honger buiten.En ze schenken goed door in het glas maar ze rekenen heel veel aan per fles.Het was dus een dure grap voor weinig eten. Jammer.
Wij trouwen in Scala in Beveren: http://www.feestzaalscala.be/ Groetjes,Véroniquehttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Hallo,Wij hebben ons trouwfeest daar gegeven in november en waren er heel tevreden van. Wij hadden een all-in formule genomen. De receptie was zeer verzorgd met een uitgebreid gamma aan originele hapjes. Het voorgerecht was een soort van walking dinner met zes verfijnde gerechtjes die heel mooi gepresenteerd werden. Soep en hoofdgerecht werden aan tafel geserveerd. Het dessertenbuffet had ook een ruim aanbod. Ze gingen zeker genoeg rond met drank (bij het eten was dit inbegrepen in de prijsn bij de receptie niet, na het eten werd er met een forfait gewerkt. Bij elk gerecht kwamen ze meermaals rond, zodat iedereen zeker genoeg gegeten had. Ik vond het personeel heel professioneel.Wij hebben achteraf heel veel complimentjes gehad over het eten en de zaal. We waren tevreden dat we deze zaal gekozen hadden en vonden dat de verhouding prijs/kwaliteit wel goed zat.
Goeiedag Marieke & Tim.Al eens nagevraagd of er 270 man kan zitten ?Verder is dit een prima feestzaal hoor.Mvgwww.klimaxsmusic.be
Dag Marieke, en is je keuze nu de orchidee geworden? Wij gaan daar 8 mei 2010 trouwen, ik had al beslist om deze zaal te nemen voor ik deze site had ontdekt maar heb er nog geen spijt van!gr x
Hey, Ons trouwfeest is ondertussen al een maand geleden. We vonden het geweldig en krijgen nu nog steeds positieve reacties van familie, vrienden en kenissen. Niet twijfelen, als de capaciteit het toelaat! Groetjes Nele en Kurt