Nu Online
Momenteel zijn er 664 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

12-2-2009 12:07:30
hey allemaal,

gewoon uit nieuwsgierigheid: waar gaan jullie zoal op huwelijksreis en wat zijn jullie allemaal van plan om daar uit te spoken??

heb je nu bewust voor een andere bestemming of formule gekozen omdat het jullie huwelijksreis is of ligt het in de lijn van vroegere reizen of jullie reisstijl?

'kzal alvast de spits afbijten: wij gaan van 2 tot 30 september naar indonesie.
met de rugzak door java en bali en vnl. tempels en musea bezoeken, vulkanen 'overmeesteren', natuurparken aandoen.
verder lekker eten, genieten van massages...
snorkelen en fietsen staat ook op het programma en ook ons wel enkele dagen laten verwennen in een leuk hotel en/of kuuroord.

Dit is zowat onze manier van reizen en dit houden we ook aan voor onze huwelijksreis.
enkel vliegticket boeken en hup weg ermee.

net na ons huwelijk op 4 juli zouden we graag nog enkele dagen op citytrip gaan of een eilandje aandoen en daar met de wagen rondcruisen.

groetjes ellen.

ellen
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 19 | Gelezen: 477

Ann
21-2-2009
 Meld misbruik12-2-2009 12:27:24

Wij trouwen nu de 21ste... wij vertrekken de 23ste voor 5 dagen naar Parijs. Meer kunnen we niet doen want mijn schatje is leerkracht en moet na de krokusvakantie terug paraat staan! :)
We gaan daarom deze zomer op een extra lange vakantie met de kinderen naar de Provence.
Dit ligt ook wel in de lijn van anders, want we zijn graag in la douce France...
Groetjes,
Ann
(21-02-09)

Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik12-2-2009 12:32:11

Hey Ellen,

Wij hadden oorspronkelijk een tropisch eiland in gedachten, maar ik kreeg bij het reisburo een stapel boekjes en werd er alleen maar gek van...al die hotels en al die mogelijkheden en dan ook nog zoveel gedoe met inentingen, visa enz...Komt daarbij dat je dan in zo'n massahotel terecht komt tenzij je een of ander privé-oord kan betalen, maar dat lukte bij ons niet... Uiteindelijk hebben wij beslist om 3 dagen decadent Venetië te bezoeken en daarna een auto te huren en Italië 3 weken onveilig te maken. Alles volgens het ' niets moet-alles mag' principe en gezellig genietend van elkaar en mooie plekjes in Italië...

Jullie reis lijkt me ook zalig (kwestie van bestemming) maar wij zijn absoluut geen "rugzakreizigers" en een 'groepsreis' was niet meteen ons ideaal voor een huwelijksreis...dat doen we later nog wel eens

Geniet van jullie reisje!
Amaryllis
07-08-09

Marijke
21-8-2009
 Meld misbruik12-2-2009 12:40:54

Wij gaan 4 weken naar Nieuw-Zeeland op huwelijksreis.
We huren daar een auto om het hele land te kunnen zien. Net als op onze andere reizen zijn we van plan om veel te wandelen en van de natuur te genieten (en hier en daar een beetje cultuur en ontspanning).
Het enige verschil met onze andere reizen is de duur van ons verblijf, en de verre bestemming (meestal blijven we in Europa). Dit wordt ook niet echt een budgetreis (doen we normaal gezien wel).
Maar ja, je trouwt maar 1 keer in je leven (liefst toch), dus dan mag het al eens naar de andere kant van de wereld zijn (later zal dit toch niet meer lukken).

We vetrekken pas in december (dan is het daar lente-zomer), dus misschien dat we vlak na onze trouw nog een weekendje ardennen ofzo meepikken.

Groetjes,
Marijke
21/08/2009

Nele
6-6-2009
 Meld misbruik12-2-2009 12:44:01

Normaal gezien kiezen wij altijd een reisbestemming met zon, zee en strand, maar voor ons huwelijksreis wilden we helemaal iets anders doen.
We gaan eerst 10 dagen rondtoeren in het westen van de usa (LA, San Francisco, Las Vegas,...) en dan nog een tussenstop van 5 dagen in New York.

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik12-2-2009 13:14:21

Hey Ellen,

Wij vertrekken op 17 juli voor 2 weekjes naar Mexico. We hebben gekozen om als huwelijksreis iets verder te gaan. We dacht er ook aan om van de huwelijkskortingen te genieten maar spijtig genoeg biedt het hotel naarwaar we toe willen dit niet aan.
Wij gaan voornamelijk aan het strand liggen, veel zwemmen, ongeveer 2 à 3 uitstapjes en ontzettend veel plezier beleven onder ons tweetjes.
Kijk er al super hard ene uit!!!

Groetjes, Laura
www.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl

Sophie

Meld misbruik12-2-2009 13:14:34

hye,

wij gaan een nijlcruise doen en dan nog een weekje strand

Deze zomer nog een citytripje of zo.

groejtes
sophie

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik12-2-2009 13:17:31

wij zijn naar hong kong geweest in combinatie met bali.

Op bali zijn we getrouwd in de royal pita maha in ubud. (misschien een ideetje om eens te logeren.. was echt adembenemend mooi)

Daarna zijn we nog naar seminyak geweest. Hier had je enkele mooie restaurants en bars. (je moet ze wel weten zijn, want liggen verspreid)

s'avonds gingen we regelmatig naar kuta

Raften op de ayung river is een aanrader (ook voor de minder sportieve types)

Lien
1-8-2009
 Meld misbruik12-2-2009 13:57:53

Wij trouwen op 01/08/2009 en vertrekken de 3de naar Jamaica. We keken voor een exotische bestemmeng, echt once in a lifetime... erna willen we snel aan kindjes beginnen en dan gaan zulke bestemmingen niet meer. En ook qua kostprijs natuurlijk... het blijft duur. Maar goed, genieten zullen we zeker doen in het 5-sterrenhotel! Lekker relaxen...

Groetjes

Lien

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik12-2-2009 14:01:12

wij gaan naar Bali. De bestemming is gekozen met de gedachte "'t is onze huwelijksreis dus 't mag een specialeke zijn". De manier van reizen is beetje zoals gewoonlijk. Wij zijn geen avonturiers, wat niet wil zeggen dat we ons 14dagen in de zon placeren, maar wel dat wij niet met de rugzak reizen en ons plan trekken. Nee, we trekken ook rond, maar alles is geregeld en baadt een beetje in de luxe. Eigenlijk komt het erop neer dat we '2 verwende nestjes zijn die een rondreis maken door Bali'. Tja, zelfkennis is 't begin van alle wijsheid zeggen ze ;-s

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik12-2-2009 14:14:51

Wij gaan 20 dagen naar Florida. Disney World, zwemmen met de dolfijnen, door de everglades varen en wandelen. Wij hebben ook een groter budget dan gewoonlijk uitgetrokken hiervoor. Normaal gezien blijven we braaf binnen Europa met de auto en een gehuurd appartementje. Dat is voor eind mei. Het weekend van ons huwelijk (we trouwen op vrijdag) doen we een kleine citytrip.

carolien
1-6-2009
 Meld misbruik12-2-2009 14:25:16

wij gaan voor 16dagen naar Maleisië. Eerst een 4tal daagjes strandvakantie om terug wat tot rust te komen. Daarna trekken we richting Borneo voor een weekje en logeren we in enkele lodges temidden van de jungle. We eindigen met 4daagjes op een tropisch eilandje naast Bornel met niets anders dan ons hotel erop.
Carolien (20/06/2009)

lobke
2-5-2009
 Meld misbruik12-2-2009 15:21:18

Wij gaan ook naar Indonesië, eerst een weekje rondreis in Java en dan een weekje rondreis in Bali en nog enkele daagjes strandvakantie in Sanur. We zien graag veel, maar een groepsreis zagen we niet echt zitten, dus hebben we voor een privé-rondreis gekozen, onze eigen chauffeur en gids. We trouwen op 2 mei en gaan van 1 juni t.e.m. de 20ste op reis.:-))

Ans
8-8-2009
 Meld misbruik12-2-2009 15:25:38

@ Carolien:

Dat lijkt me ook wel een super vakantie!!! heb je dat via een touroperator geboekt, en zo ja dewelke?? Is de reis ook helemaal uitgestippeld al?
Ik wil hier best wel wat meer over weten...
Je mag me altijd mailen...

Alvast bedankt,

Ans
ans.peterse@aclvb.be

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik12-2-2009 17:55:50

Wij gaan eerst 3 nachten naar Bangkok,
Daarna 3 nachten naar Ubud in Bali,
daarna 3 nachten naar Java (begeleide uitstappen)
dan 4 nachten Nusa Dua in Bali
en bij het terugvliegen doen wij nog een stopover van één nachtje in Kuala Lumpur.

Wij zien graag veel en daarom kozen we voor enkele bestemming in elkaar te steken :)

xxx

Cindy
13/06/2009
www.kenencindy.bruiloftsite.nl

heidi

Meld misbruik12-2-2009 18:04:31

wij trouwen op 16 Mei en vertrekken op 17 Mei naar Thailand, eerst doen we 3 dagen Bankok, dan 3 dagen Mia Mar en dan 5 dagen Kho Samui, dit laatste is pure ontspanning, de eerste dagen is het voorral verkennen en ontdekken.

Ellen
11-7-2009
 Meld misbruik12-2-2009 18:24:53

Hej,
Ik lees hier dat er velen richting Azië trekken... Wij gaan richting Afrika!
We vliegen op Johannesburg, maar rijden meteen door naar Botswana. We zijn aangetrokken door de ongerepte natuur en de 'veiligheid' van het land. Kunnen niet wachten om alles in't echt te zien!
Reisformule:
1 nacht in tent op dak, 1 nacht in een lodge met toilet douche, luxebed en uitzicht op de natuur.
We eindigen onze 3 weken met nog 2 overnachtingen in een B&B in Zuid-Afrika: voetjes onder tafel en nog beetje relaxen.

We plannen alles zelf. De route is uitgestippeld en de vliegtickets al een tijdje besteld. De grove route ligt vast, vanaf nu lodges vastleggen en verder uitstippelen!

Het is voornamelijk ik die het allemaal doe, en dat vindt mijn vriend niet erg... Het zal een ware verrassingsreis worden voor hem! (als ik mijn mond kan houden natuurlijk, want dat is vree moeilijk)

GRoetjes,
Ellen

katleen
8-8-2009
 Meld misbruik12-2-2009 20:21:45

wij trouwen op 8-8-09 en vertrekken 12-8 naar thailand. Eerst 3 nachten Bangkok en dan 11 nachten Koh Samui. Wij hebben dit eiland gekozen omdat dit 1 van de enige eilanden in thailand is waar het op dat moment geen regenseizoen is. (De wind staat er namelijk anders). Wij zijn immers vorig jaar in Jamaica geweest in Juli en hebben ons zorgen gemaakt om het weer (orkaanseizoen) al bij al is het nog meegevallen met 4dagen regen op 2 weken maar voor onze huwelijksreis willen we het risico niet nemen om 2 weken regen te hebbe!

groetjes
KAtleen

s
1-6-2007
 Meld misbruik14-2-2009 11:08:57

Wij zijn 3 weken verschillende eilanden in Hawaii gaan bezoeken.
Was de moeite!! Ooit willen we terug!

Anke
26-6-2009
 Meld misbruik14-2-2009 20:41:01

hoi hoi,

wij hebben gekozen voor een cruise van 15 dagen in de Caraiben vertrekkende vanuit Florida. We gaan naar Curaçau, Aruba, St lucia,Barbados, st thomas enz.. iets heel anders dan dat we gewend zijn..
de prijzen vallen echt goed mee.. dus alle bruidjes die intresse hebben moeten zeker de website www.cruisewinkel.be checken.

heel veel groetjes anke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums