Terug naar overzicht
Hey Ilse,Afspanning de moor is echt een zeer mooie rustige locatie echt perfect voor je trouw.Je kan er alle vertrouwe in hebben dat alles goed verloopt!Nu ik ben zelf van broechem en trouw volgend jaar augustus zou ik je mogen vrage wat je voor de moor betaald?Het zou super handig zijn aangezien we in de kerk van broechem zelf trouwen... :)Groetjes,
Hey YasminaDe huurprijs van de zaal (ik dacht 500euro) valt weg als je aan een bedrag van 2000 euro komt voor het feest.Wij doen onze receptie, avondeten en feest daar dus aan dat bedrag kom je wel gemakkelijk.Ik moet zeggen dat de prijs/kwaliteit verhouding daar wel heel goed is.Als je me je mailadres geeft zal ik je anders de brochure (met exacte prijzen) eens doormailen...Alvast nog veel succes met de voorbereidingen!xx Ilse
Hallo,ondertussen ben je al getrouwd, dus ik wou eens informeren hoe je feest is geweest?Heb hier op de sites de verschillende onderwerpen gelezen over Den Moor en blijkbaar toch goede commentaar (het was trouwens een Jitse da je zocht )Wij zouden naar deze zaal nog willen gaan zien, maar het hangt er vanaf of ze de datum nog kunnen vrijhouden (ze hadden een optie op de datum die wij willen).Viel de dj goed mee? Want de dj maakt wel het feest natuurlijk hé en er zijn blijkbaar een paar dj's met de naam Patrick, dus ik weet niet goed hoe ik hem moet Googlen.Bedankt voor je antwoorden.