Nu Online
Momenteel zijn er 481 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

taarttopper

12-2-2009 13:53:50
heyla;
hmmm nu zat ik eens te denken, zorgt de feestzaal zelf voor een taarttopper of moet je dit zelf doen? al de leuke en mooie zijn dan ook 60 euro en zo blijven er maar kosten bij komen.
iemand raad? ik heb er van m&m gezien vind ik wel leuk omdat we onze bedankingsjes ofwel die m&m's zouden doen ofwel badeentjes van getrouwd koppel. ook hier heb je een taarttoper van. mickey of disney zou ons thema zijn. iemand anders ook suggestie van thema? liefde is .. lijkt ook mooi, maar roep je dan de tafels is lijkt dit zo lang:d

danitsja

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 743

Ann
21-2-2009
 Meld misbruik12-2-2009 17:46:29

Zou je wel willen helpen, maar heb geen idee wat taarttoppers zijn!!!

Groetjes,
Ann
(21-02-09)

danitsja

Meld misbruik12-2-2009 17:51:23

haha de mannekes die op de taart staan:d

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik12-2-2009 17:59:53

Aangezien de feestzaal voor de taart zorgt, zullen ze zo'n koppeltjes ook wel voorzien, denk ik. Maar dan zal je wel de klassieke koppeltjes hebben en niet degene die jij nu vernoemt.

Groetjes,

Véronique

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Ann
21-2-2009
 Meld misbruik12-2-2009 23:35:21

Cool! Ik wist niet dat daar zoveel keuze in was! Vind die badeendjes wel schitterend eigenlijk!

Groetjes,
Ann
(21-02-09)

Annelies
13-6-2009
 Meld misbruik13-2-2009 0:04:56

Hey
Had ik ook nog niet bij stilgestaan, maar binnenkort hebben we nog een gesprek met onze feestzaal. Ga het zeker op mijn vragenlijstje zetten.

Mag ik is vragen waar jij al deze toppers hebt gezien? Ik heb al eens aan googlen geweest, maar m&m's ben ik toch nog niet tegengekomen. Op het internet heb ik er al wel een paar tegengekomen, maar waar ik ze in het echt zou moeten kopen heb ik geen enkel idee.

Groetjes

Annelies

(annelies.vranckx@hotmail.com)

Heb jij misschien leuk

danitsja

Meld misbruik13-2-2009 11:40:14

op ebay:d

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik13-2-2009 15:56:10

Mijn mama heeft in Disneyland een trouwkoppeltje Mickey & Minnie porceleinen peper en zoutvat gekocht, die perfect zijn om als taarttopper te dienen, en dus daarvoor gaan gebruikt worden ;)
Kostten zo'n 18€.

s
1-6-2007
 Meld misbruik14-2-2009 11:07:00

http://catchycakes.nl/dorien/bruidstaarttoppers.htm

Dorien frutsels, maakt naast bruidssierraden op aanvraag ook heel mooie taarttoppers voor 65 euro.
Misschien niet je budget, maar misschien voor anderen een leuke tip.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...