Terug naar overzicht
Ik heb een voorschot betaald toen ik mijn keuze heb gemaakt. Ze hebben toen ook mijn maten genomen zodat de kledij kon aangepast worden. Ik heb al de helft van de prijs als voorschot gegeven.GroetjesKelly
Ik ben heb de helft van mijn kleed moeten betalen als voorschot (bij Le Chapeau in Antwerpen). Denk dat dat zo wat standaard is. Ik kon kiezen ofwel cash betalen ofwel via overschrijving. Groetjes, Nathalieken
Ik heb 1/3 van de prijs moeten betalen. Dan nog eens 1/3 zal ik eind augustus moeten betalen bij de eerste pasbeurt en het laatste stuk effectief bij het afhalen van het kleed bij couture maxime in Aarschot.
Bij mij vroegen ze ook een voorschot van 600 EUR, dat is een kleine 50%. Wij vonden dat eerst ook veel, maar die mevrouw zei dat sommige mensen anders nooit hun kleed komen halen. Omdat er veel bruiden lang op voorhand komen, zien ze nadien nog elders een mooier kleed en elk jaar hebben ze ongeveer 8 meisjes waarbij de bruiloft uiteindelijk niet doorgaat. En voor 200 EUR gaan de mensen blijkbaar niet terug. Let er op dat je enkel een voorschot betaald als je echt besteld en niet om het even opzij te houden omdat je nog niet zeker bent. Bij bestelling wordt overal wel een voorschot gevraagd. hoeveel, dat hangt van winkel tot winkel af.
Hoi,Ik heb ook 50 % bij bestelling moeten betalen en 50 % bij afhaling.Groetjes,Ann
Hallo,Bij mij hetzelfde : 50 % bij de bestelling van het kleed en 50 % bij het afhalen. Ik denk dat dit inderdaad in bijna alle winkels het geval is.Veel pasplezier !Groetjes,Gert
Hey,Ik heb 250€ voorschot moeten betalen, bij mijn eerste pas zo'n 400€ en weet nog niet hoeveel ik bij de tweede pas zal moeten betalen.
Dag AnjaIk heb een 50% voorschot moeten geven, dus een 600 Euro.GroetjesVanessa