Nu Online
Momenteel zijn er 321 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

champagnestreek

12-2-2009 14:35:33
wij gaan zelf onze champagne halen voor het huwelijk in de champagnestreek. Kent iemand goede adresjes daar waar je een deftige champagne vindt tussen 10 en 15 euro de fles ???

Caroline
29-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1276

Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik12-2-2009 14:46:58

Beste Caroline,

Ik ben een 2 jaar terug met mijn vriend naar Champagne geweest en daar hebben we heel wat Champagne geproefd. Da's ook de beste raad die ik je kan geven denk ik, want smaak is toch vrij persoonlijk...
Maar voor die prijs zal je zeker wel één en ander vinden. Ik herinner me nog enkele boeren als Bouzy (in dorpje AY) - was een heel klein boertje dat we toevallig zijn tegengekomen; Launois (weet niet meer welk dorp) vonden wij ook heel goeie en die hebben een soort kurktechniek waardoor je geen flessen met kurksmaak kan hebben. Ik zou de hele grote huizen vermijden want daar betaal je toch meer de naam. En bij die kleinere boertjes zitten echt heerlijke champagnes. Gewoon gaan en proeven - de meesten vinden 't geweldig en zijn supervriendelijk. Als je grote hoeveelheden koopt krijg je vaak nog wat extra's en bij sommige kan je ook Champagne krijgen met gepersonaliseerd etiket (met je eigen foto- wil ik ook!!)

Enfin, geniet er in elk geval. Ik denk dat wij ook onze eigen Champagne gaan kopen ter plekke als we nog ergens een gaatje in de agenda vinden.

Veel plezier!
Amaryllis
07-08-09

inge
27-6-2009
 Meld misbruik12-2-2009 15:26:45

Voor 10-15 euro kan je champagne kopen in den Aldi . Is ooit bestempeld door testaankoop als beste champagne.

Nathalie
3-7-2009
 Meld misbruik12-2-2009 15:57:59

Wij zijn onze champagne ook gaan halen en heebn ongeveer 15 euro betaald. Wij zijnh in Hautvillers geweest, daar zitten een 15 tal wijnboeren bijeen waar je kan gaan proeven en kopen aan deze voordelige prijs. Wij zijn bij G.Tribaut geweest, maar er zijn er daar veel en goede Champagne.
Groetjes Nathalie
03-07-09

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik12-2-2009 16:15:59

Hey

Je hebt Guy Larmandier.
héél goed, hou er welk rekening mee dat sommige zaken flessngeld aanrekenen als je de champagne niet bij hun besteld.

Grts

marieke

Liesbeth
1-5-2009
 Meld misbruik17-2-2009 21:01:04

Voleraux is heel lekker en ik geloof dat je de brut hebt voor rond de 13 euro. Vergeet inderdaad niet zoals marieke zegt dat, als je je champagne laat serveren in een zaal, je wel ook 'kurkgeld' moet betalen zoals ze dat noemen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...