TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
werner
28-5-2009
|
12-2-2009 17:13:29
Ja dat wil ik ook wel weten, Bij ons zijn het bookes me gekapt, kaas een hoofdvlees en dessert rijstpap
|
|
mieke
7-8-2009
|
12-2-2009 17:34:31
wij gaan dan bbq-en.
nog veel plezier met het kiezen van jullie menu
mieke 07/08/09
|
|
Véronique
31-7-2009
|
12-2-2009 17:56:47
Wij hebben voor een klassiek menu gekozen, omdat de meeste mensen dit wel lusten.
Aperitief Ringetje van komkommer met Noordzeegarnalen en cocktaildressing Champignonroomsoep Varkenshaasje met zachte mosterdsaus en seizoensgroentjes Dessertenbuffet met fruitwaaier
Groetjes!
Véronique
http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
|
|
annelies
24-5-2009
|
12-2-2009 18:06:51
hey,
bij ons: -aperitiefhapjes -tartaar van zalm, tonijn en st-jacobsvruchten en salade -paprika-tomatensoep met witte porto - struisvogel met oesterzwammen, peultjes en rozemarijnaardappelen -desserbuffet,
we mogen 1 maart met 6 personen gaan proeven, dus we hopen dat alles zeer lekker is!!
groetjes, annelies
|
|
Veronique
15-5-2009
|
12-2-2009 20:14:44
Hoi
Wij hadden eerst ook een menu genomen maar zijn dan toch overgeschakeld naar de buffetformule. We hebben hiervoor gekozen omdat niet iedereen een makkelijke eter is (ik span hier de kroon want ik eet niks van vis). We beginnen met een koud voorgerechtenbuffet (veel keuze van vis en vlees), daar zit ook nog een soepje bij, vervolgens een warm hoofdgerechtenbuffet (opnieuw verschillende soorten vlees en vis) en tot slot een hawaïaanse ijskoets aangevuld met een dessertenbuffet. Zo zal elke gast wel iets zien dat hij/zij lekker vindt. En we weten dat het dik in orde is want op het jubileum van mijn partner zijn grootouders hebben we ook gekozen voor de buffettenformule.
Groetejs en nog veel plezier en succes met de voorbereidingen van julllie dag.
Véronique C.
|
|
Veronique
15-5-2009
|
12-2-2009 20:14:45
Hoi
Wij hadden eerst ook een menu genomen maar zijn dan toch overgeschakeld naar de buffetformule. We hebben hiervoor gekozen omdat niet iedereen een makkelijke eter is (ik span hier de kroon want ik eet niks van vis). We beginnen met een koud voorgerechtenbuffet (veel keuze van vis en vlees), daar zit ook nog een soepje bij, vervolgens een warm hoofdgerechtenbuffet (opnieuw verschillende soorten vlees en vis) en tot slot een hawaïaanse ijskoets aangevuld met een dessertenbuffet. Zo zal elke gast wel iets zien dat hij/zij lekker vindt. En we weten dat het dik in orde is want op het jubileum van mijn partner zijn grootouders hebben we ook gekozen voor de buffettenformule.
Groetejs en nog veel plezier en succes met de voorbereidingen van julllie dag.
Véronique C.
|
|
an
11-9-2009
|
12-2-2009 20:55:03
hey, dit is ons menu
-aperitief met assortiment van warme en koude hapjes -gemengde salade met gebakken scampi -romig soepje van knolselder met ardense ham -parelhoenfilet in spekjasje met een ovenschotel van aardappel ui spek en spinazie, witloof -soepje van aardbei met bolletje vanille -Bruidstaart -
|
|
ellen
4-7-2009
|
12-2-2009 21:02:29
hey,
eerst aperitief met een warm geitenkaasje in druivenblad
nadien bbq-en wij:
zalmtournedos met spek papilotte van scampi en sint-jacobsvrucht sardientjes met tomatensalsa
sorbet van tijm en banaan
lendenstuk van het rund gemarineerde kip in bananenblad sate van lamsgehakt witte pens
nadien dessertbuffet
binnenkort mogen we gaan proeven... heb wel wat schrik voor de hoeveelheid... we zullen dan wel zien he. kunnen nog dingen laten vallen.
groetjes ellen
|
|
Carolina
1-8-2009
|
12-2-2009 22:53:59
Wij hebben nog 2 keuzes. Waarschijnlijk gaat het het buffet zijn. Dit omdat ik al bij wat mensen heb gepolst en ze allemaal voor het buffet kozen. Dit om verschillende redenen. Er zijn er graag die veel en vanalles eten, er zijn er die graag wat rondlopen en alles goed bekijken en er zijn mensen die moeten opletten bij wat ze eten bv suikerpatiënten, die kunnen dan zelf zien wat kan en wat niet.
Voorstel 1:
Opwarmertje van de chef: (= 3 mini gerechtjes) Cocktail van Noordzeegarnalen Mozzarellabolletjes met zongedroogde tomaat Italiaanse ham met meloen *** Koninginnesoep met bieslook en tomatenblokjes (met kip) *** Parelhoenfilet met seizoensgroenten, aangepaste sausen en aardappelgarnituren *** Dessertenbuffet: Gelegenheidstaart met verse vruchtensalade Sabayon – Chocolade- en vruchtensaus Chocolademousse – Tiramisu – Safraanrijst – Bavarois – Soezentoren *** Nachthapjes: frietjes met mayonaise
Voorstel 2:
Koninginnesoep *** Vis- en vleesbuffet: Waterzooi van vis en zeevruchten Victoriabaars met groentepuree en een sausje van gerookte zalm Penne met scampi, champignons en romige saus Stoofpotje van gevogelte op Oosterse wijze Parelhoenfilet – Varkenshaasje Seizoensgroenten – Sausen – Aardappelgarnituren *** Dessertenbuffet: Gelegenheidstaart met verse vruchtensalade Sabayon – Chocolade- en vruchtensaus Chocolademousse – Tiramisu – Safraanrijst – Bavarois – Soezentoren *** Nachthapjes: frietjes met mayonaise
Groetjes, Carolina 1/8/2009
|
|
evy
1-3-2009
|
13-2-2009 12:32:07
Wij kozen ook voor een buffet, maar enkel simpele dingen a la spaghetti, lasagne, frietjes, videe, kip, varkenshaas, curryworstjes, allerlei groentjes en soorten aardappels, pasta en broodjes.
@Véronique....jullie menu klinkt zalig! 't Water komt me al in de mond!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|