Nu Online
Momenteel zijn er 340 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gezocht: VW Beetles

12-2-2009 17:43:56
Hallo bruidjes,

wij zijn op zoek naar VW Beetles (liefst met open dak) om voor onze suite te rijden. Uiteraard tegen vergoeding.
Ik heb al 2 mensen gevonden die met hun Beetle willen meerijden: een lichtblauwe en een gele. Wij zoeken minimum nog 3 kleurrijke Beetles voor een trouw regio West-Vlaanderen.
Misschien iemand onder jullie? Je mag me altijd contacteren op het e-mailadres putje_@hotmail.com

Groetjes!!

Ellen
12-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 402

Kathy
8-9-2018
 Meld misbruik12-2-2009 18:32:36

moet het echt met open dak, heb een grijze met gesloten dak, moest je er een te kort hebben, laat ff weten wanneer en ik kijk wel eens of ik kan

groetjes

danitsja

Meld misbruik12-2-2009 19:12:22

ik zoek ook nog autotjes voor volgend jaar 9juli
van mij mag het alle beatles of mini one zijn :d natuurlijk ofwel beetle ofwel mini one kvind deze beiden prachtige auto's je mag mij ook altijd helpen!!!
want het is schandalig hoeveel men hiervoor vraagt en ik kan het jammer genoeg niet permiteren dit te betalen.
danitsjake@gmail.com

Ellen
12-9-2009
 Meld misbruik14-2-2009 18:57:43

Hey Kathy,

bedankt voor je berichtje. In eerste instantie gaan we zoeken naar cabrio's, maar als dat niet lukt, gaan we uiteraard ook mensen aanspreken met Beetles met gesloten dak. Ik spoor je via het forum wel op mocht het nodig zijn.

Groetjes!
Ellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...