Nu Online
Momenteel zijn er 490 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kerkelijk huwelijk

12-2-2009 17:47:06
hey,

hoelang duurde bij jullie het kerkelijk huwelijk? En wij hebben de keuze tussen een huwelijks viering en een eucharistieviering. Wat nemen jullie?

groetjes
evi

www.everyoneweb.com/4juli2009

evi
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 358

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik12-2-2009 17:53:06

Ik denk dat je bedoelt een gebedsviering of eucharistieviering. Een gebedsviering is hetzelfde al het andere, enkel zonder communie.

Groetjes,

Véronique

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik12-2-2009 23:23:12

Hey

Wij nemen met eucharistieviering. Maar hoelang onze viering duurt heb ik geen flauw idee eigenlijk. Ik vrees langer dan we hopen maar we willen echt geen van de teksten weglaten en er zijn zovele verplichte teksten. We wachten, na 3 weken, nog steeds op een akkoord van de pastoor.

Groetjes, Laura
www.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl

Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik12-2-2009 23:46:45

Hey Evi,

Ik zing geregeld huwelijken en meestal duurt het ongeveer een uurtje. Soms iets langer als er extra veel muziek is of extra lezingen of een extra trage priester die graag lang preekt... Bij sommige van mijn collega's muzikanten duurde het eindeloos anderhalf-à 2 uur, maar da's dan natuurlijk met extra veel muziek. Wij rekenen op een uur en een kwartier, max. anderhalf uur...

Maar zoals gezegd...meestal is 't niet veel langer dan een uurtje.

GRoetjes,
Amaryllis
07-08-09

s
1-6-2007
 Meld misbruik14-2-2009 13:24:09

Amaryllis geeft volgens mij een goed antwoord.
Een uurtje is een mooi gemiddelde.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...