Terug naar overzicht
Ik denk dat je bedoelt een gebedsviering of eucharistieviering. Een gebedsviering is hetzelfde al het andere, enkel zonder communie.Groetjes,Véroniquehttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
HeyWij nemen met eucharistieviering. Maar hoelang onze viering duurt heb ik geen flauw idee eigenlijk. Ik vrees langer dan we hopen maar we willen echt geen van de teksten weglaten en er zijn zovele verplichte teksten. We wachten, na 3 weken, nog steeds op een akkoord van de pastoor.Groetjes, Laurawww.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl
Hey Evi, Ik zing geregeld huwelijken en meestal duurt het ongeveer een uurtje. Soms iets langer als er extra veel muziek is of extra lezingen of een extra trage priester die graag lang preekt... Bij sommige van mijn collega's muzikanten duurde het eindeloos anderhalf-à 2 uur, maar da's dan natuurlijk met extra veel muziek. Wij rekenen op een uur en een kwartier, max. anderhalf uur...Maar zoals gezegd...meestal is 't niet veel langer dan een uurtje.GRoetjes,Amaryllis07-08-09
Amaryllis geeft volgens mij een goed antwoord.Een uurtje is een mooi gemiddelde.