Terug naar overzicht
Hey!Wij zetten gewoon:Graag antwoord voor...Kort en krachtig :-)
Wat ik zelf opgeschreven en bijgehouden heb uit een ander topic:"Kunt u ons niet komen feliciteren?Wilt u zich dan voor ... (datum) even verexcuseren?Ook wanneer u er wel zal zijn,vinden wij een seintje heel erg fijn."Iets dat wat korter is:"Graag even bellenzodat we onze gasten kunnen tellen."Groetjes,Véroniquehttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Hoe je het formuleert is niet belangrijk, zolang het maar duidelijk is! Bij ons stond er letterlijk op dat ze iets moesten laten weten of ze wel of niet aanwezig zouden zijn. Na de uiterlijke datum waren er mensen die niet gereageerd hadden, en toen we ze belden was het van: ah, ik dacht dat we niks moesten laten weten als we komen... of omgekeerd!Gelukkig waren het er niet zo veel die we moesten nabellen. :)Groetjes,Ann(21-02-09)
Bij ons zal er opstaan;Graag een seintje voor.. Is dus de bedoeling dat ze iets laten weten,komen of niet.Groetjes Karen.
Wij hebben:Of u al dan niet kan komen, hadden wij graag vóór ... vernomen.Groetjes,Jill
Bij ons stond er:Wil je er graag bij zijn, laat dan iets weten voor 1 februari.Degenen die niets laten weten hebben we niet meegeteld als gasten. Al vermoed ik dat er onaangekondigden toch aanwezig waren. Maar met een wandelbuffet en een feest waar je de helft niet kent, valt dat niet op.