Terug naar overzicht
http://www.amuse-events.be/ de onze is van de zaal : jeep music
Hey ik ken iemand uit Zwevegem en hij draait in heel de regio Kortrijk. Hij is redelijk onbekend omdat ze blijkbaar pas verhuisd zijn, en alle activiteiten een beetje stillagen. Het gaat over Sonatek. Hij is supergoedkoop omdat hij het als hobby doet. Ik heb hem horen draaien op een verjaardagsfeest van vrienden en het was ambiance volop! Ik weet dat hij met twee dj-formules werkt, eentje voor korte feestjes en eentje voor een feest dat de ganse avond duurt, en dat komt voorlopis zelfs maar op € 270 voor de ganse avond, maar ik heb ook al gehoord dat hij misschien een klein beetje zou opslaan. Wij gaan hem waarschijnlijk contacteren voor onze trouw, want we vonden de sfeer die hij creëerde echt wel goed.groetjes
dag vanessa,Mijn echtgenoot is dj en heeft een eigen verhuurfirma. Hij draait ook op huwelijken. De standaartvraagprijs is 200 euro ( inclusief dj, verlichting en muziekinstallatie) Als je meer info wilt www.bdb-events.be . ofwel 0496068563 ( wel liefst bellen na 16u) groetjeskatlijn