Terug naar overzicht
Dag Sarah,Wij hadden dit graag gedaan, maar het is niet echt betaalbaar, tenzij je 6.000 euro per persoon geen probleem vind :(.Wij zullen het voor ons 25 jarig jubileum doen hebben we elkaar beloofd.Marieke
Hey SarahWij zijn al 2 keer naar Australie geweest met Aussie tours in Staden (West Vlaanderen)Zij organiseren ook reizen naar Nieuw-Zeeland. Ik ben heel tevreden over hen en over hun dienstverlening! kijk maar eens op hun website www.aussietours.be Veel succes!groetjes
we zijn vorig jaar naar NZ geweest en hebben alles gerergeld met een Nederlands reisbureau www.pacificislandtravel.nl We waren heel tevreden over de service hiervan en alles was perfect geregeld.
Wij trouwen 21/8 en we zijn ook van plan om naar NZ op huwelijksreis te gaan in december.Wij gaan waarschijnlijk morgen onze tickets vastleggen. Daarna kunnen we nog altijd beslissen bij welk reisbureau we gaan. We zijn vorige week al naar de vakantiebeurs geweest, maar we hebben nog niet besloten bij welk reisbureau we gaan. Ik heb wel al goede commentaar gelezen over het NZ-huis (http://www.nieuwzeelandhuis.be ).Wel opletten want half december en de maand januari is het zomervakantie in NZ, dus ook wel drukker (en duurder geloof ik).
Hey, Wij zijn een aantal jaren geleden in NZ geweest en kunnen het echt wel aanraden. Zijn er zelfs een beetje ons hart verloren en spreken er nog dikwijls over ...Wij hebben enkel de tickets via een reisbureau gedaan en de rest zelfs georganiseerd. Nieuw Zeeland leent zich daar erg makkelijk toe; héél veel B&B's, hotelletjes, etc... Ook een camper huren is daar veel gedaan en lijkt wel wat!
Bij de Blauwvoet in Balen hebben ze vanaf dit jaar een nieuw reispromoter : gespecialieerd in huwelijksreizen. Hele speciale en romantische reizen. Je kunt misschien even informeren
Reisbureau de Blauwvoet in Balen : zij hebben een nieuwe reispromoter aangetrokken, speciaal voor huwelijksreizen. Zij kunnen U beslist helpen. Kijk even op hun cite of bel even. Je wordt daar met veel plezier geholpen door Caroline.