TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evi
30-5-2009
|
13-2-2009 14:04:01
Das superleuk voor jou. Als het een geruststelling is: ik had ook geen wawwww-ik-val-bijna-achterover-gevoel bij mijn kleedje. Toch niet op die manier zoals ik mij een waw-gevoel voorstel. Ik was op een bepaald moment ook aan het twijfelen tussen 3 verschillende kleedjes. Ik kon niet kiezen, maar er was er toch ééntje dat ik absoluut niet uit mijn hoofd kreeg en als ik droomde over mijn kleed, droomde ik steeds over dat ene. Bij het herpassen van de 3 twijfelgevallen had ik mijn moeder, zus en beste vriendin mee en ze zeiden dat op het moment dat ik dan ene kleedje aanhad ik plots een heel andere blik, een stralende blik op mijn gezicht kreeg. Mss is dat mijn waw-reactie dan geweest, kweet et nie, maar ben 200% overtuigd van mijn keuze ondanks het ontbreken van het oh zo vermaarde 'waw'-gevoel.
Heb trouwens ook foto's getrokken en ben blij. Op die manier kan je die lange wachtperiode beetje overbruggen.
Mogen we weten welke Marylise jurk het geworden is, of is het te riskant om hier te posten?
|
|
inge
27-6-2009
|
13-2-2009 14:48:33
Heyyy, leuk dat je iets gevonden hebt! Het zal de juiste keuze zijn, ik voel het aan men tenen ;-) Ik zelf heb nog niets, pffft , ik heb wel tijd (27/6 en wil geen traditionele trouwjurk), maar ik heb al 100den sites afgeschuimd... Jonges toch. Geniet van je dag he...en van je trotse man aan je zij!
|
|
Eva
10-10-2009
|
13-2-2009 15:54:14
Dag Inge,
ik ben heel blij dat jij jouw kleedje eindelijk gevonden hebt! Weer iets minder om je zorgen over te maken en je zult vast stralen in je creatie die dag! Ikzelf heb mijn kleed besteld maar dat wordt volledig op maat gemaakt, dus ik moet eerst wachten tot 13 juni voor mijn maten te laten opnemen en dan pas eind augustus zal ik voor de eerste keer mijn kleed aanhebben. Ik kan nu al nauwelijks wachten!
Trouwens, wij trouwen ook op 10 oktober en kijken echt uit naar die dag!
Groeten, Eva
|
|
SOFIE
|
13-2-2009 18:17:34
Hey Inge,
leuk dat je je kleedje hebt gevonden.
Ik had ook niet echt een wow-gevoel toen ik mijn kleedje aanhad. Ik had mijn zinnen op een ander kleedje gezet. Maar mijn tante vond het een mooi kleedje en wou dat ik het ging passen. Zo gezegd, zo gedaan.
Enkele pasbeurten later en wat aanpassingen verder(met juweeltjes, het haar vluchtig opgestoken, de wijzigingen aan het kleedje) voelde ik me een echte bruid in mijn kleedje.
grtz Sofie
|
|
Ludo
10-10-2009
|
14-2-2009 15:35:14
Gardenia van marylise. Mijn schatje komt niet op dit forum.En Moest hij het lezen, hij wil mijn kleedje toch niet zien tot de ochtend van onze trouw...
|
|
Joke
8-5-2010
|
19-2-2009 4:31:47
Eens weest kijken naar je kleedje, een dikke proficiat, het is heel mooi, ik had al een waw-effect door er alleen maar naar te kijken!! Ik trouw op 8/05/10 en heb nog zeeën van tijd voor dat kleed, weet wel al dat ik het niet in het wit zal doen, en heb al ideeën van hoe ik het wil, maar of ik er mee zal staan, dat moet ik dan ook even passen en ik heb ook schrik dat ik dat waw-effect niet zal hebben. We zien wel hé, veel succes! Groetjes Joke
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|