Terug naar overzicht
Wij hebben onze uitnodigingen ook zelf gemaakt. En je krijgt er inderdaad leuke reacties op.Het is echt stukken goedkoper om ze zelf te maken.GroetjesMandy,8 mei
Amai wij trouwen 18 april en moeten ze nog uitdelen :) zal dit weekend starten.Groetjesmarieke
Is dat niet vroeg 3 maanden van te voren? Oei, wij trouwen in juni, en ik heb nog geen...
hey,ook wij waren er vlug bij. wij trouwen 4 juli en hebben een gans pak deze week uitgedeeld. dit omdat we voor de ceremonie voor elke gast een persoonlijk pakket met aandenkingen maken.we hebben onze kaarten ook zelf gemaakt en via internet laten drukken.superorigineel, superleuk en goedkoop.100 euro voor 100 kaarten.groetjes ellen en bjorn
heylawij hebben ook onze uitnodigingen zelf gemaakt. twas +/- 30 euro voor 50 stuks.Tis wel vroeg om je uitnodigingen nu al uit tedelen aan mensen die verder van je weg staan maar aan de dichte familie hebben wij deze ook al gegeven. we waren te nieuwsgierig naar hun reacties.gr kim15 mei
We zijn ze nu al aan het uitdelen omdat we héél nieuwsgierig waren naar de reacties van onze familie en vrienden.Nog een extra noot: ik ben vandaag tante geworden, wat een tof gevoel is dat!!!!groeten,Wendy16 mei
hoi hoihoe beginnen jullie eigenlijk er aan?Gebruiken jullie dan een foto van jullie tweetjes of?Ideetjes zijn altijd welkom!!!Het feest is voor ons nog veraf: maar ik denk toch dat je aan de uitnodigingen een hele tijd zoet bent hé ;-) !groetjes Karen
Dikke proficiat, tante Wendy!!! :)by the way: wij waren er ook vroeg bij met onze uitnodigingen hoor...En binnen 7 dagen en 12 uur is het zover!!! Spannend!Nog veel succes,Ann(21-02-09)
Hm... Wij maken ze ook zelf en laten ze dan drukken. Maar dat is wel effe alles behalve goedkoper dan de prijzen die ik hieronder zie staan! Wij laten 120 stuks maken en het zou ons € 400 gaan kosten. Gelukkig zijn ze ook wel mooi! :-)
Bedoelen jullie met zelfgemaakt dan volledig zelf ineengeknutseld en geprint of zelf een ontwerp gemaakt met een foto en dan laten drukken?
Hallo iedereen,Wij zouden ook graag zelf de uitnodigignen maken,kwestie van wat geld te besparen en het toch persoonlijk en origineel te houden ...Kan iemand mij soms wat ideetjes geven??Eventuele voorbeelden zijn HEEEEEEEEEEEEEEEELLLL welkom