Nu Online
Momenteel zijn er 565 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen

13-2-2009 15:18:03
Wij hebben vandaag onze eerste zelfgemaakte uitnodigingen aan familie en vrienden gegeven. De reacties waren echt fantastisch! We hebben veel positieve reacties gekregen op het feit dat het originele uitnodigingen zijn die niemand anders heeft!

PS het is ook veel goedkoper als je ze zelf maakt!

Dit wou ik even met jullie delen.

groeten,
Wendy
16 mei

Wendy
16-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 467

Mandy
8-5-2009
 Meld misbruik13-2-2009 15:41:09

Wij hebben onze uitnodigingen ook zelf gemaakt. En je krijgt er inderdaad leuke reacties op.
Het is echt stukken goedkoper om ze zelf te maken.

Groetjes
Mandy,
8 mei

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik13-2-2009 15:42:32

Amai wij trouwen 18 april en moeten ze nog uitdelen :) zal dit weekend starten.
Groetjes

marieke

inge
27-6-2009
 Meld misbruik13-2-2009 15:49:38

Is dat niet vroeg 3 maanden van te voren? Oei, wij trouwen in juni, en ik heb nog geen...

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik13-2-2009 17:47:43

hey,

ook wij waren er vlug bij. wij trouwen 4 juli en hebben een gans pak deze week uitgedeeld. dit omdat we voor de ceremonie voor elke gast een persoonlijk pakket met aandenkingen maken.

we hebben onze kaarten ook zelf gemaakt en via internet laten drukken.
superorigineel, superleuk en goedkoop.
100 euro voor 100 kaarten.

groetjes ellen en bjorn

Kim
8-5-2009
 Meld misbruik13-2-2009 18:29:49

heyla

wij hebben ook onze uitnodigingen zelf gemaakt. twas +/- 30 euro voor 50 stuks.
Tis wel vroeg om je uitnodigingen nu al uit tedelen aan mensen die verder van je weg staan maar aan de dichte familie hebben wij deze ook al gegeven. we waren te nieuwsgierig naar hun reacties.
gr kim
15 mei

Wendy
16-5-2009
 Meld misbruik13-2-2009 21:09:33

We zijn ze nu al aan het uitdelen omdat we héél nieuwsgierig waren naar de reacties van onze familie en vrienden.

Nog een extra noot: ik ben vandaag tante geworden, wat een tof gevoel is dat!!!!

groeten,
Wendy
16 mei

karen

Meld misbruik13-2-2009 22:07:47

hoi hoi

hoe beginnen jullie eigenlijk er aan?
Gebruiken jullie dan een foto van jullie tweetjes of?
Ideetjes zijn altijd welkom!!!
Het feest is voor ons nog veraf: maar ik denk toch dat je aan de uitnodigingen een hele tijd zoet bent hé ;-) !
groetjes Karen

Ann
21-2-2009
 Meld misbruik13-2-2009 23:25:00

Dikke proficiat, tante Wendy!!! :)
by the way: wij waren er ook vroeg bij met onze uitnodigingen hoor...En binnen 7 dagen en 12 uur is het zover!!! Spannend!

Nog veel succes,
Ann
(21-02-09)

Lut

Meld misbruik14-2-2009 23:16:49

Hm... Wij maken ze ook zelf en laten ze dan drukken. Maar dat is wel effe alles behalve goedkoper dan de prijzen die ik hieronder zie staan! Wij laten 120 stuks maken en het zou ons € 400 gaan kosten. Gelukkig zijn ze ook wel mooi! :-)

veronique
13-9-2008
 Meld misbruik14-2-2009 23:47:09

Bedoelen jullie met zelfgemaakt dan volledig zelf ineengeknutseld en geprint of zelf een ontwerp gemaakt met een foto en dan laten drukken?

vanessa
18-7-2009
 Meld misbruik18-2-2009 12:48:42

Hallo iedereen,
Wij zouden ook graag zelf de uitnodigignen maken,kwestie van wat geld te besparen en het toch persoonlijk en origineel te houden ...
Kan iemand mij soms wat ideetjes geven??
Eventuele voorbeelden zijn HEEEEEEEEEEEEEEEELLLL welkom

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info