Terug naar overzicht
Lindenhof in Baal ken ik enkel van horen zeggen en dat heeft toch een goede naam.Je zegt 75 personen als iedereen komt. Gemiddeld moet je ongeveer op 10% afzeggingen rekenen, dus dan zit je aan iets minder dan 70 man. Als de zaal voor 80 is, moet dat toch lukken, niet?Ik ga deze zomer daar naar een feest, maar da's nog lang om te laten weten of het er goed is of niet, he. Dan heb je al lang beslist. Ik verwacht ook ongeveer 80 mensen, dus wie weet is het ook in de retrozaal.
Ik ben naar een trouwfeest geweest in het lindenhof.Daar was de retrozaal ingericht voor een avondfeest voor 60 personen.Dat was ruim genoeg, tot de DJ begon te spelen...Dan is de zaal toch net iets te klein vind ik persoonlijk.
Mijn zus is 6 jaar geleden getrouwd in Den Ast in Kampenhout, ook inde grote zaal boven. Zij had wel 100-110 personen, de ronde tafels stonden langs de zijlijn en 1 grote ronde eretafel een paar meter voor de toog zodat ierdereen hen goed kon zien. Met een ruime dansvloer in het midden. (De Dj stond bovenaan de trap)Het Lindenhof in Baal daar hebben wij al enkele familiefeestjes gehad voor zo'n 50-55 personen maar ik weet niet welke zaal dat was.
2 jaar geleden trouw van de zus van mijn vriendin in het LindenhofZe waren met 100 personen savonds en de zaal was zeker niet te klein. Perfecte service zeer mooi terras voor buiten te zitten.Zaterdag mijn Vriendin ten huwelijk gevraagd en wij overwegen zeker en vast ook het Lindenhof is ene echte aanrader. alles lief er perfect vriendelijke mensen. Speciale wensen geen probleem. echt super.
wij gaan trouwen op 28 mei 2011 en wij gaan ook naar het lindenhof te baal gaan en wij zijn met 70 perosonen en wij gaan de clasic zaal hebben