Terug naar overzicht
Hey!Indien je geinteresseerd bent in vervoer met een huifwagen kan je eens gaan zien op www.huifwagen.be , de site van mijn (toekomstige) schoonvader.Ze hebben een mooie huifwagen en zijn schappelijk van prijs. GrtsNatalie
Wij hebben verschillende limo's waarondere enkele witte Hummers.Wij maken graag vrijblijvend een offerte voor jullie.Mail de details naar info@thelimo.beMet vriendelijke groeten,Tom RendersTheLimo.bewww.thelimo.be
Ik zou aanraden om een bus te nemen. als je vervoer apart vervoer moet zoeken voor zoveel mensen gaat je dat een pak geld kosten. Als je een bus neemt maakt het geen verschil uit als je met tien of twintig personen bent (als de bus maar groot genoeg is). Je kan misschien eens te rade gaan bij vancat www.ceremonievervoer.be . Daar hebben ze bussen en is de prijs meestal schappelijk en bovendien is het in Roeselare (=geen extra verplaatsingskosten).
hey SharonEen bus is zeker een aanrader.Wij hadden ook een bus voor de suite en dat zorgt voor een enorm goede stemming van 's morgensvroeg.Iedereen in een aparte auto is zo afstandelijk!Groetjes
Bedankt,ik heb Vancat even gecontacteerd, ik zie wel wat er volgt. Nathalie, voor de huifkar... de afstand voor ons is veel te ver...Bus is inderdaad het meest haalbaar, maar dan moet de prijs natuurlijk ook haalbaar zijn :-).Groetjes,Sharon28/08/2009