Terug naar overzicht
hoi,ik ben ook volledig weg van miss kelly en valt goe mee van prijs he!heb je het model ? welk eentje is het? ik ben volledig weg van girembelle (niet zeker off het juist geschreven is)zo een prinsessengevoel mar heb hem nog niet gepast, ze hadden hem niet in de winkel
hallo,wel ik heb eigenlijk geen idee welk het is...Niet gevraagd in de winkel...GroetjesEllen
bekijk anders eens deze site : http://www.antoinette-agenturen.nl/ViewProduct.asp?Prod... daar staan ze tussen . nu is het wel op het kleedje die ik graag zie dat het staat. van mn bladwijzers. als je die site wil hebben van internet danitsjake@gmail.com. tis wel in frans of engels. ze vragen dat je je maten doorzend en op basis daarvan zenden ze dit naar jou. je kan dan nog een naaister in de buurt dit kleed laten innemen ...
oesje ik dacht dat ik de internetdite vermeld had in mn eerste antwoord. ik heb dus een site gevonden (gekregen eigenlijk door iemand op deze forum) en daar kost het kleedje dat ik zag 575 euro (in de winkel kost dat kleedje 900 euro) wat een verschil e
Ik weet niet vanwaar je bent, maar Aselin in Heusden Zolder verkoopt ook Miss Kelly. De nieuwe collectie ken ik niet, maar die van 2008 vond ik ook geweldig!