Terug naar overzicht
Hey,Als ik een keuze moet maken dan ging ik voor het tweede.Voor de foto's ben je veel meer ontspannen als er daarna alleen nog de receptie en het feest komt. Want als er ergens iets een beetje uitloopt dan ga je je al gemakkelijk wat zorgen maken en wordt het een zenuwachtige bedoening.En dan kan je ook wat meer tijd uittrekken voor de foto's! dit is niet op een uurtje gedaan hoor! Tenslotte is je fotoboek toch wel een kostbaar en mooi iets!!Wij hebben ook ong. deze regeling genomen alleen begon onze receptie pas om 18u30 en het feest om 20u (omdat er mensen zijn die ook op zaterdag nog werken)alvast veel succes.Groetjes,Patricia
Onze dagindeling lijkt op jouw tweede voorstel. Ik heb wel nog een vraag of je voldoende rekening houdt met het verplaatsen van de mensen. Mensen kunnen namelijk zeer traag zijn en eer iedereen vertrokken is, ben je al gauw een kwartier tot een half uur verder. Wij opteren ook om de foto's te nemen na de kerk, want dan heb je je ring aan en ben je toch meer ontspannen. Het is voor ons de bedoeling dat het een romantisch en ontspannend moment wordt in de dag. Daarna komen dan weer de verplichtingen van het ontvangen van mensen.Groetjes, Caroline
caroline, ik denk wel qua verplaatsing dat het in orde komt, ook omdat wij alles heel dicht bij elkaar hebben, de kerk is praktisch 100 m van ons huis :-) het stadhuis is ook maar 10 min met de autona jullie commentaar denk ik toch ook het tweede, en zoals patricia zei kunnen we misschien toch de receptie iets later zetten, wij trouwen namelijk ook op een vrijdag, dus half zes is misschien beter
Dat van ons lijkt op je eerste voorstel.Bij ons is het zo:11u wettelijke trouwnadien gaan mijn vriend en ik foto's nemen op verschillende locaties. Wij krijgen van de feestzaal voor ons en de chauffeur, fotograaf een picknickmand mee (waar je ook romantische foto's van kan nemen.) De suite eet dan broodjes in de feestzaal.14u kerkelijke trouw16u30 receptie19u30 avondfeest.Wij vonden het belangrijk om voor ons de nodige tijd te voorzien ivm de foto's en niet om dit nog even snel na de kerk te doen.Wel moet je er dan aan denken al wel je trouwringen even aan te doen,want anders sta je nog zonder trouwringen op de foto's.Succes!Inge03/04/09 (nog 47 dagen!!)
Wij voorzien twee momenten om foto's te nemen. Het ziet er voor ons ongeveer zo uit: 11u wet11.15u: foto's kortbij stadhuis12.00u: eten thuis met suite13.30u: huwelijk kerk15.00u: foto's16.30 - 17.30u: receptie18.00u: avondfeestGroetjes, Sarah
hey!bij ons is het gemeentehuis gewoon super lelijk. Wij gaan de foto's doen juist voor de receptie om 15.00u. Maar wij trekken er maar een half uurtje voor uit. ik heb veel liever de spontane foto's die gemaakt worden bij het naar buiten gaan van de kerk, tijdens de recptie enz. Een aantal posefoto's is voor ons genoeg. Ik zal ook pas mijn sluier aanhebben voor de kerk dus ik heb liever dat er meer foto's genomen worden na de kerk.groetjes,Marie
hey,van ons is het zo10.30 burgelijke trouw11u foto's12u eten met suite bij ouders thuis14u kerkelijke trouw16u terug beetje tijd voor foto's17u voorgerechten met familie18u receptie20u hoofdmenu, dessert, koffie en daarna avondfeestveel succes grtjs
wij trouwen om 10u30 voor de wet, dan is onze eerste fotoshoot en gaat de rest bij mijn schoonouders een hapje eten en mijn jongste kindje slapen, om 14u20 trouwen we voor de kerk, nadien terug tijd voor foto's met de kindjes bij, om 17u3O begin eerste receptie.wij hebben het ook zo geregeld dat onze kindjes kunnen slapen tussendoor.16 Mei 2009