Nu Online
Momenteel zijn er 575 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dagindeling, zit helemaal vast!

15-2-2009 10:38:08
Hallo trouwers
Heb een vraagje, waar ik al een hele tijd mee zit en ik kan maar niet vinden wat nu juist het beste is!
Deze twee dagplanningen heb ik in gedachte, maar ik weet niet of we dus de foto's moeten doen tussen de burgerlijke trouw en de kerkelijke, of de foto's na de kerk, maar dan heb ik geen aansluitende receptie na de kerk. Vinden genodigden het belangrijk dat ze de receptie direct na de kerk hebben?
Hier zijn mijn twee voorstellen, kunnen jullie zeggen wat jullie het beste lijkt, en eventueel ook of mijn uurregeling realistisch is? Heel hard bedankt!! P.S.: de kerkelijke trouw is in de namiddag omdat wij een zoontje hebben en die doet nog een middagdutje, daarom dus. Want ik wil dat hij er dan zeker bij is!!
11.15u: burgerlijke trouw
11u30: foto’s
13u: eten met suite bij ons thuis
14u: kerkelijke trouw
16u30: receptie
19u: diner

of:
11.15u: burgerlijke trouw
11.30u: eten met suite
13u: kerkelijke trouw
14u: foto’s
16u30: receptie
19u: diner

Ilse
22-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 435

patricia
26-7-2008
 Meld misbruik15-2-2009 10:50:49

Hey,
Als ik een keuze moet maken dan ging ik voor het tweede.
Voor de foto's ben je veel meer ontspannen als er daarna alleen nog de receptie en het feest komt. Want als er ergens iets een beetje uitloopt dan ga je je al gemakkelijk wat zorgen maken en wordt het een zenuwachtige bedoening.En dan kan je ook wat meer tijd uittrekken voor de foto's! dit is niet op een uurtje gedaan hoor! Tenslotte is je fotoboek toch wel een kostbaar en mooi iets!!
Wij hebben ook ong. deze regeling genomen alleen begon onze receptie pas om 18u30 en het feest om 20u (omdat er mensen zijn die ook op zaterdag nog werken)
alvast veel succes.
Groetjes,
Patricia

Caroline M.
12-9-2009
 Meld misbruik15-2-2009 11:09:56

Onze dagindeling lijkt op jouw tweede voorstel. Ik heb wel nog een vraag of je voldoende rekening houdt met het verplaatsen van de mensen. Mensen kunnen namelijk zeer traag zijn en eer iedereen vertrokken is, ben je al gauw een kwartier tot een half uur verder. Wij opteren ook om de foto's te nemen na de kerk, want dan heb je je ring aan en ben je toch meer ontspannen. Het is voor ons de bedoeling dat het een romantisch en ontspannend moment wordt in de dag. Daarna komen dan weer de verplichtingen van het ontvangen van mensen.
Groetjes, Caroline

Ilse
22-8-2009
 Meld misbruik15-2-2009 11:16:24

caroline, ik denk wel qua verplaatsing dat het in orde komt, ook omdat wij alles heel dicht bij elkaar hebben, de kerk is praktisch 100 m van ons huis :-) het stadhuis is ook maar 10 min met de auto
na jullie commentaar denk ik toch ook het tweede, en zoals patricia zei kunnen we misschien toch de receptie iets later zetten, wij trouwen namelijk ook op een vrijdag, dus half zes is misschien beter

Inge
3-4-2009
 Meld misbruik15-2-2009 11:20:22

Dat van ons lijkt op je eerste voorstel.
Bij ons is het zo:
11u wettelijke trouw
nadien gaan mijn vriend en ik foto's nemen op verschillende locaties. Wij krijgen van de feestzaal voor ons en de chauffeur, fotograaf een picknickmand mee (waar je ook romantische foto's van kan nemen.) De suite eet dan broodjes in de feestzaal.
14u kerkelijke trouw
16u30 receptie
19u30 avondfeest.

Wij vonden het belangrijk om voor ons de nodige tijd te voorzien ivm de foto's en niet om dit nog even snel na de kerk te doen.
Wel moet je er dan aan denken al wel je trouwringen even aan te doen,want anders sta je nog zonder trouwringen op de foto's.

Succes!

Inge
03/04/09 (nog 47 dagen!!)

Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik15-2-2009 11:22:45

Wij voorzien twee momenten om foto's te nemen. Het ziet er voor ons ongeveer zo uit:
11u wet
11.15u: foto's kortbij stadhuis
12.00u: eten thuis met suite
13.30u: huwelijk kerk
15.00u: foto's
16.30 - 17.30u: receptie
18.00u: avondfeest

Groetjes,
Sarah

Marie
16-5-2009
 Meld misbruik15-2-2009 16:45:39

hey!

bij ons is het gemeentehuis gewoon super lelijk. Wij gaan de foto's doen juist voor de receptie om 15.00u. Maar wij trekken er maar een half uurtje voor uit. ik heb veel liever de spontane foto's die gemaakt worden bij het naar buiten gaan van de kerk, tijdens de recptie enz. Een aantal posefoto's is voor ons genoeg. Ik zal ook pas mijn sluier aanhebben voor de kerk dus ik heb liever dat er meer foto's genomen worden na de kerk.

groetjes,
Marie

evelien
20-6-2009
 Meld misbruik15-2-2009 19:02:38

hey,
van ons is het zo

10.30 burgelijke trouw
11u foto's
12u eten met suite bij ouders thuis
14u kerkelijke trouw
16u terug beetje tijd voor foto's
17u voorgerechten met familie
18u receptie
20u hoofdmenu, dessert, koffie en daarna avondfeest

veel succes grtjs

heidi

Meld misbruik16-2-2009 17:49:33

wij trouwen om 10u30 voor de wet, dan is onze eerste fotoshoot en gaat de rest bij mijn schoonouders een hapje eten en mijn jongste kindje slapen, om 14u20 trouwen we voor de kerk, nadien terug tijd voor foto's met de kindjes bij, om 17u3O begin eerste receptie.
wij hebben het ook zo geregeld dat onze kindjes kunnen slapen tussendoor.
16 Mei 2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...