Terug naar overzicht
Hoi Sofie,Nee dit is niet mogelijk. Hetgene wat je dan het beste kan doen is even rondkijken op het internet naar een karaoke versie. Dat is het beste. Als je dat niet kan vinden, dan is er wel nog een mogelijkheid, maar dan moet je al technisch gaan. (Dat is een midi versie van het nr.) Succes. Greetz Bart (www.motionpictures.be )
idd, de karaoke versie zoeken op internet
Aangezien karaoke versies misschien niet direct voorhanden zijn. Open google en typ in het zoekvenster vocal remove ... - filmpje waar uitgelegd staat hoe je het moet doen ... - link naar software om dit voor je te doen ...cheers, Bart
Dag SofieHet koperkwintet Imperial Brass begeleidt vaak zangerers tijdens huwelijksvieringen, misschien is dit wel een oplossing voor jullie? Kennismaken met het kwintet kan op www.imperialbrass.be !Contacteer me gerust voor meer info!Hartelijke groeten,Tom Vanleeuwentomvanleeuwen@hotmail.com
De beste oplossing is natuurlijk om de orkestband te gebruiken. Om welk lied gaat het? Misschien kan ik je helpen. Stuur me maar even een mailtje dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen (mail: ans@abtproducts.nl)