Terug naar overzicht
Hey Steven,Wij doen dit ook ongeveer, vlak na onze mis zal er een cavabar staan waar mensen een glaasje cava of fruitsap kunnen krijgen en er komt ook een ijskarretje.Kan je allebei huren bij retro bijvoorbeeld.groetjesCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl 13/06/2009
heb je misschien meer gegevens van retro?
Katleen,Retro Ceremoniewww.retro.be Zijn van Aartselaar.tel: 03/887.85.06verheyen.jean@telenet.begroetjesCindy
bedankt cindy, wij zijn dit immers ook van plan aangezien mijn vriend in het onderwijs staat!!groetjesKatleen
Ik spreek over mijn persoonlijke smaak, maar ik ben altijd blij met een ijskarretje.
Dag StevenThe Almost Swinging Jazz Band treedt vaak samen op met een ijskarretje, misschien is dit wel een idee? Je vindt alvast een presentatie via:http://www.youtube.com/watch?v=9k0RFMuRR7w Laat het me zeker weten mocht je meer info wensen hierover!Vriendelijke groeten,Tom Vanleeuwentomvanleeuwen@hotmail.com
ijskarren van De Zwarte Koe uit Brugge zien er mooi uit
Hey allemaal,Bedankt voor jullie reacties. Ik had inderdaad al gehoord dat je van die gezellige ijskarretjes kunt huren. Maar wij twijfelen eigenlijk een beetje of dat er wel bij past; een bolletje ijs met een glaasje schuimwijn....? Daarom zochten we even naar andere snackideeën zoals fruitsaté's, maar op internet kan je daar niets over vinden. Wat denken jullie? Kan het dan toch in de smaak vallen, zo een ijshoorntje bij je drankje???