Nu Online
Momenteel zijn er 458 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aantal misboekjes?

15-2-2009 14:44:53
Dag lieve bruidjes.
Ik vroeg me af hoe je het aantal misboekjes bepaalt. Is dit een percentage van het aantal genodigden? En hoe bepaal ik dit het beste?

Groetjes!
Eden

Ellen
12-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 381

Imke
4-4-2009
 Meld misbruik15-2-2009 17:42:57

Hey Ellen,

Onze priester zei dat je het aantal boekjes moest drukken als dat je uitnodigingen verzonden hebt

Groetjes Imke

Arianne
1-8-2009
 Meld misbruik16-2-2009 9:46:43

Imke, dat klopt niet helemaal toch?
Sommige uitnodigingen zijn voor twee mensen andere voor gezinnen van vijf of zes...

Eva
10-10-2009
 Meld misbruik16-2-2009 11:54:10

Dag Ellen!

Zelf verwachten wij niet overdreven veel mensen op onze mis. Dus wij gaan een 50-tal boekjes maken. Ons feest is wel voor zo een 100 personen en receptie voor een 60-tal, maar ik weet bv dat een groot deel van mijn familie gewoon niet naar de mis komt. (en ook collega's komen bij ons niet naar de mis)

Vandaar dat wij zeker zijn dat we met een 50 boekjes meer dan genoeg zullen hebben.
Misschien kan je eens aan je familie en vrienden vragen of ze van plan zijn om te komen en je aantal op dat baseren + nog een aantal bij voor mensen die toch nog komen opdagen?

Groetjes,
Eva

heidi

Meld misbruik16-2-2009 15:26:46

wij maken minder boekjes dan onze uitnodigingen, niet iedereen komt naar de kerk, en al zeker niet als het niet aansluit op het feest, zo is een vriendin vorrig jaar getrouwd, ze had 200uitnodigingen verstuurd en dus ook zoveel boekjes gemaakt, er is maar een 50tal mensen komen opdagen en voorral omdat het feest niet aansluite aan de kerk.

Ellen
12-9-2009
 Meld misbruik16-2-2009 17:42:04

Amai, ik vind het echt niet simpel.

We hebben voor de eerste receptie zo'n 120 genodigden. Voor het avondfeest zelf 110 genodigden en voor het dessert en dansfeest nog eens 90.

Zou ik een gokje wagen op 125 boekjes? Of zou dit te weinig zijn?

Imke
4-4-2009
 Meld misbruik16-2-2009 20:18:11

Hey daar,,

Onze pastoor zei dat het je aantal uitnodigingen moest nemen (ook al zijn er meerder personen in een gezin) omdat er altijd mensen zijn die wel naar het feest komen en niet naar de kerk. En Ellen, ik denk dat dat idd voldoende moet zijn.

Groetjes

Imke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...