Terug naar overzicht
Hey Ellen,Onze priester zei dat je het aantal boekjes moest drukken als dat je uitnodigingen verzonden hebtGroetjes Imke
Imke, dat klopt niet helemaal toch?Sommige uitnodigingen zijn voor twee mensen andere voor gezinnen van vijf of zes...
Dag Ellen!Zelf verwachten wij niet overdreven veel mensen op onze mis. Dus wij gaan een 50-tal boekjes maken. Ons feest is wel voor zo een 100 personen en receptie voor een 60-tal, maar ik weet bv dat een groot deel van mijn familie gewoon niet naar de mis komt. (en ook collega's komen bij ons niet naar de mis)Vandaar dat wij zeker zijn dat we met een 50 boekjes meer dan genoeg zullen hebben. Misschien kan je eens aan je familie en vrienden vragen of ze van plan zijn om te komen en je aantal op dat baseren + nog een aantal bij voor mensen die toch nog komen opdagen?Groetjes,Eva
wij maken minder boekjes dan onze uitnodigingen, niet iedereen komt naar de kerk, en al zeker niet als het niet aansluit op het feest, zo is een vriendin vorrig jaar getrouwd, ze had 200uitnodigingen verstuurd en dus ook zoveel boekjes gemaakt, er is maar een 50tal mensen komen opdagen en voorral omdat het feest niet aansluite aan de kerk.
Amai, ik vind het echt niet simpel.We hebben voor de eerste receptie zo'n 120 genodigden. Voor het avondfeest zelf 110 genodigden en voor het dessert en dansfeest nog eens 90.Zou ik een gokje wagen op 125 boekjes? Of zou dit te weinig zijn?
Hey daar,,Onze pastoor zei dat het je aantal uitnodigingen moest nemen (ook al zijn er meerder personen in een gezin) omdat er altijd mensen zijn die wel naar het feest komen en niet naar de kerk. En Ellen, ik denk dat dat idd voldoende moet zijn.GroetjesImke