Terug naar overzicht
Dag Emmanuelle,Wij hebben daar ons feest gedaan op 31/10/2008. Een echte aanrader! Het eten( walking dinner) en de bediening was super. Thiery en Stephanie hebben alles voor ons geregeld. Groetjes,Tom RendersThelimo.be Limousine Serviceswww.thelimo.be
Ik ben er eens naar een diner geweest met 't werk. Dat was in de tuin, heel gezellig! Het buffet stond binnen en het was heel erg lekker. Met de zaal binnen heb ik geen ervaring, maar als je de tuin kan gebruiken voor je receptie en aperitief zit je wel goed!
Hey Emmanuelle,wij zijn ook gaan zien naar la riva, en vinden het heel schoon omdat het niet alledaags is! We zijn nu de offerte aan het afwachten.(ik vrees een beetje voor de zaalhuur ... )hebben jullie dan la riva gekozen? groetjes
Ja hoor, bij ons wordt het La Riva! Leuke contactpersoon daar, veel mogelijkheden en een onnavolgbaar interieur! Succes met jullie beslissing! Emmanuelle
Hey emmanuelle,Ik heb de offerte binnengekregen van la riva. Het is natuurlijk geen goedkope locatie hé? Maar zo mooi hé.Stefanie had gezegd dat de zaalhuur een beetje afhankelijk is van de formule dat we nemen. Maar 2500 euro zaalhuur vind ik echt wel veel geld. Welke formule hebben jullie genomen en hoeveel huur betalen jullie?GroetjesCarolienps als je dit liever per mail doet, laat het zeker weten
Hey CarolienAls je wil stuur ik je wel een keer een mailtje... Heb je voor mij je mail-adres?Later!
Hey Emmanuelle,alvast bedankt voor de moeite!mijn mail is:carolienvandewalle@hotmail.comTot gauw en heel erg bedankt!!
fiogf49gjkf0dHoi, wij trouwen in september en hebben voor La Riva gekozen als feestlocatie. De huurprijs voor de zaal is inderdaad vrij prijzig maar afhankelijk van het geld dat je laat liggen wordt deze aangepast. (dan spreek ik wel van >15.000 euro) Voor de rest niets dan goeds gehoord van mensen die hier zijn geweest als gast. x.