Nu Online
Momenteel zijn er 460 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tijd tussen kerkdienst en receptie?

15-2-2009 20:36:46
Ik had hier al een berichtje achtergelaten over onze dagplanning, ik twijfel nog steeds! Maar nu wou ik toch ook eens vragen aan jullie, wat jullie doen met de tijd tussen de kerkdienst en receptie, of doen jullie dat altijd aansluitend? Want dan moeten mensen terug naar huis en dan daarna weerkomen. Is dat niet te lastig?

Ilse
22-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 436

Inneke
19-9-2009
 Meld misbruik16-2-2009 11:12:58

Wij gaan tussen de kerk en de receptie onze trouwfoto's ed laten maken ook een kleinigheidje eten ed. De andere mensen houden zich in deze tussenperiode ook wel bezig hoor!
Wat met mensen die naar de kerkviering komen en enkel op het avondfeest zijn uitgenodigd? Die gaan toch ook even over huis.
Vele mensen spreken samen ergens af op in de buurt ergens iets te gaan drinken of om even in de buurt bij iemand thuis zich even op te frissen,....
Normaalgezien loopt dit wel los.

Ans

Meld misbruik16-2-2009 14:09:59

Je zou het volgende kunnen doen. Bij www.boogieshow.com kun je iemand inhuren die de daggasten op een leuke manier op de film zet en dit filmpje wordt dan afgedraaid 's avonds op het feest. Gegarandeerd lachen, gieren en brullen. Tevens kun je hen inhuren voor een zgn. Digitaal Gastenboek. Ook heel apart. Stuur maar een mail naar ans@abtproducts.nl

Tamara
20-9-2008
 Meld misbruik16-2-2009 14:58:20

Wij zijn getrouwd in de namiddag om 15u. De receptie was om 17u. De reis naar de feestzaal was nogal ver (40km met een oldtimer) en daar hebben we van genoten. Zo hadden we een uurtje de tijd om te genieten van het feit dat we getrouwd waren (want eens de receptie begint heb je geen tijd meer want dan babbel je met jan en alleman maar niet echt met elkaar).

Collega's die gekomen zijn naar de mis en daarna naar het avondfeest (om 19u30) zijn na de mis samen iets gaan drinken of terug naar huis gegaan om zich mooi te maken ;-)

Ik zou er geen rekening mee houden, doe wat voor jullie het handigste is. De mensen passen zich wel aan.

groetjes

Tamara

www.20september.bruiloftsite.nl

patricia
26-7-2008
 Meld misbruik16-2-2009 16:01:42

Hey, Wij zijn in Lier getrouwd en hebben,tegen het einde van onze fotoshoot, de mensen met taxibusjes laten ophalen(onze huwelijksviering was wel in de tuin van de feestzaal doorgegaan)aan de feestzaal en hebben dan een rondvaart per boot gemaakt door Lier en ik moet zeggen dat iedereen daar reuze entoussiast over was. Dit brak de tijd voor de familie.
Er zijn nog zovele dingen om deze tijd wat te breken.
groetjes, Patricia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...