Terug naar overzicht
kijk eens bij www.laredoute.be en dan bij verdbaudet ceremonie kleding.Héél mooi en niet duur.Ik heb dit ook voor mijn bruidsmeisje xxx
hey kaat,ikzelf heb ook 2 kindjes die op ons huwelijk 04/07/09 voorlopen in de kerk. ik ben gewoon naar een kinderkledij winkel geweest bij ons in de buurt, daar was net de comunie colectie binnen. ik heb er voor mijn twee meisjes hetzelfde gevonden en het was prachtig.onze dochtertjes zijn op ons huwelijk 2,5 en 5 jaar. het is van de colectie blue bay, en het komt van winkel fantasia in menen.grtjs , evelien
Bij premaman hebben ze leuke dingen voor verschillende leeftijden!Groetjes, katrien
misschien niet echt 'bruidskindjes'achtig. Maar merken als burberry, ralph lauren, tommy hilfiger,.. hebben altijd dingen die je perfect bij elkaar kan combineren in verschillende leeftijden.het is misschien ook niet goedkoop, maar ze kunnen het nog wel een heel seizoen aan doen
hey, wij hebben onze bruidskindjes hun kleren op maat laten maken. Zo kun je ze perfect bij elkaar laten passen. Wij hebben voor 1 kostuum een kleine 100 euro betaald. Tegen dat we in de C&A alles bij een hadden kwamen we zelf nog duurder uit. Wij hebben het gevonden bij http://www.nigelsworld.be/ groeten vanessa
Hey,Wij hebben het kleedje voor het bruidsmeisje bij Prémaman gekocht en ben er heel tevreden mee. Maar de jongetjes-collectie vond ik toch niet overtuigend...Groetjes!