Terug naar overzicht
Hey Sylvie,Ikzelf heb nog geen afspraak gemaakt omdat me verteld is dat de nieuwe collectie pas voor eind September, begin Oktober is. Ik heb enkel nog maar positieve reacties vernomen over Diana David. Ze kijken er niet op om je zoveel mogelijk te laten passen. Eerst passen ze je zoveel mogelijk rokken, waaruit je dan de beste kiest. Daarna de bovenstukken. Alles is naar 't schijnt combineerbaar met elkaar. Deze rokken en bovenstukken bestaan uit een goedkope stof. Als je het perfecte ensemble gevonden hebt, kan je de stof van je dromen kiezen, waaruit je eigen jurk zal gemaakt worden.Weet je me iets te zeggen als je langs geweest bent, hoe het geweest is?Alvast bedankt!Groetjes,Sofie 27/05/2006
Hoi Sylvie!Mijn zus is heeft daar 5 jaar geleden haar trouwkleed gekocht. Ik ben toen ook mee gegaan om te helpen kiezen. Ik vind het een prachtige winkel met ongelofelijk veel keuze. Zelf zetten wij ook de stap volgend jaar. Ik ga dus maar eind september gaan kijken. Ondertussen hou ik wel de website in het oog.Ik kan het je zeker aanraden!GroetjesHilde
Wat is de naam van website, kan hem maar niet vinden.
Dag Sonja,'t is inderdaad niet zo'n gemakkelijk adres, 'k heb er ook moeten naar zoeken. Hier komt het:www.proximedia.com/local/diannadavid/
Hey Sylvie,Bedankt voor de site. Hebben heel leuke modelen. Veel succes bij de zoektocht van je jurk.
In welke prijsklasse situeert Dianna David zich? Kan je er met een budget van +/- 1500 Euro er iets vinden?
hey, wij trouwen in oktober en voor mijn kleed en een groot deel van de suite zijn we naar DD geweest. Kort samengevat: schitterende ontvangst, heel veel keuze, heel knappe afwerking. Inderdaad iets prijziger maar zeker en vast de moeite! Soetkin: voor rond de 1500 euro moet je er zeker iets vinden.