Terug naar overzicht
Thema?Uw viering draait toch sowieso om jullie, het huwelijk?
Hoi Tamara,Op internet kan je toch rituelen vinden? Ik weet dat het bv. een Keltisch gebruik is om over een bezemsteel te springen.Ik begrijp niet wat je bedoelt met het thema... Want dat is inderdaad zoals Marieke al zei toch jullie huwelijk.Groetjes,Ann(21-02-09)
ja, als je een alternatieve viering doet gebruiken ze meestal een thema als leidraad...hebben jullie niet iets wat jullie samen leuk vinden? bv een uitstapje naar zee...dan kan je werken rond het thema zee, of samen naar de bioscoop...dan maak je al snel bioscooptickets als uitnodigingen.Zoek gewoon iets uit waar jullie samen achter staan.
hey, goh, vindt dit ook wel moeilijk hoor.als je rond een bepaald thema wilt werken voor jullie huwelijk dan moet je iets nemen wat jullie gemeenschappelijk hebben of wat jullie beiden boeit.bij ons is dit samen op weg gaan...symbolisch en ook wel reizen omdat we beiden niets liever doen.uitnodigingen, viering, aandenkens alles staat met dit thema in verband... ook onze teksten meestal.als je enkele rituelen zoekt dan heb je het wijn-azijn moment. eerst azijn drinken als teken van de slechte en moeilijke momenten en deze doorspoelen met zoete wijn of likeur.een variant is citroen en aardbei eten bv...boomplanten in jullie tuin.jullie staan centraal en zomaar iets doen om te doen daar gaan jullie niet gelukkiger door worden denk ik
** vind zonder dt dussorry