Terug naar overzicht
Hoi,Wij hadden ook eerst Curaçao gekozen als huwelijksreis maar na enkele reisbureau's gehoord te hebben, is het dan toch maar iets anders geworden! De reisbureau's konden de Dominicaanse meer aanbevelen! Zij vonden C nogal duur voor wat je krijgt en DR was beter prijs/kwaliteit dus hebben wij ons laten overhalen en gaan nu naar DR, Punta Cana, Hotel Grand Palladium Punta Cana.We trouwen op 23 mei en vertrekken op 10 juni tot 20 juni.Veel succesKaat
Wij wilden ook eerst naar Curaçao, heb dan ook verschillende reisboeken besteld vanuit Nederland. Maar bijna alles was ongeveer €3000 pp voor 2 weken en dan was het vaak enkel nog maar logies en ontbijt. Dus dat was veel te duur voor ons. De Dominicaanse wilden we dan daarna nemen, zoals Kaatje het zegt, goede prijs/kwaliteit. Maar aangezien we met kerstmis ne mooie cent hebben gekregen gaan we nu naar Mexico (Curaçao vinden we nog steeds te duur)Groetjes, Laura
Vriendin van mij wilde ook graag de ABC eilanden bezoeken. Uiteindelijk is het alleen Aruba geworden omdat dat het goedkoopste eiland van de drie is.Zij vond het een geweldige reis, ze zat in een RIU-hotel en dat kan bijna niet slecht zijn. Was wel erg duur, ik dacht 4000 voor 2 personen voor 2 weken en dan had je nog niks gedaan. Maar supper chique all in met flessen sterke drank op de kamer, coctails a volonte in de bar...
Hallo, Wij zouden graag een combitrip maken met 2 van de Antillen (Aruba-Curaçao, Curaçao-St-Maarten, ...)Goedkoop is het inderdaad niet. In de brochure travelworld staan heel leuke hotels. Net een klasse hoger dan Jetair en Thomas Cook. Vaak inderdaad alleen logies of kamer met ontbijt. Wij zouden een budget uittrekken van 5000 euro voor ons beiden voor liefst 14 dagen. We houden nu eenmaal van exclusief en luxueus.We zijn 2 jaar geleden naar de Domenicaanse Republiek geweest, maar dat vonden wij dan weer geen aanrader : de manier waarop er wordt omgesprongen met het milieu (binnen 10 jaar is het daar helemaal niet meer paradijselijk, de riffen zijn er zienderogen aan het afsterven), het feit dat er bijna geen cultuur is, ... We gaan er in ieder geval nooit meer terug naar toe. Mexico moet dan weer fantastisch zijn volgens mijn verloofde, maar dat is de laatste reis die hij gemaakt heeft met zijn ex (toen hij mij nét had leren kennen) dus dat wil ik ECHT niet als huwelijksreis... Als we iets vastgelegd hebben laat ik het jullie nog weten!Liefs, Lindsey
Hey,Even een kleine opmerking. De reden waarom in Curaçao bijna alle hotels enkel logies en ontbijt zijn, is omdat alles daar super goekdoop is. Wij trekken altijd naar de stad en daar kan je makkelijk en goedkoop eten. Op veel plaatsen heb je voor 10 antilliaanse gulden (= delen door 2) al lekker gegeten.GrtzAns