Nu Online
Momenteel zijn er 406 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Muziekkeuze tijdens jullie grote dag?

16-2-2009 10:41:31
Hallo,
Gisteren heb ik een hele poos zitten zoeken naar muziek die we tijdens onze trouwdag kunnen draaien (kerk, binnenkomst in zaal en openingsdans). We hebben al twee nummers gevonden die we tijdens de viering willen spelen (Everloving van Moby (= instrumentaal) en Enjoy the silence van Depeche Mode, maar gezongen door Scala. Verder dacht ik nog aan She's the one van Robbie Williams, The best is yet to come van Novastar en Beautiful day van U2.
We hebben niet echt een favoriete slow en dachten aan Nights in white satin van The power of love van Franky goes to Hollywood, INXS Never tear us apart (volgens mij wel moeilijk om op te dansen) en Magie van Philipe Robrecht.
Welke nummers hebben jullie gekozen?
Ik vind het geweldig moeilijk om mooie nummers te vinden die qua tekst ook "kloppen"...
Ik was eigenlijk op zoek naar minder bekende/voor de hand liggende nummers; iemand ideetjes?
Bedankt!

Vera
22-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 372

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik16-2-2009 10:46:35

Hey Vera,

Wij hadden een minder bekend nummer: The Look of Love van Diana Krall, omdat we allebei fan zijn van deze Canadese zangeres. Bovendien hadden we ze vorig jaar in juli ook live aan het werk gezien op Jazz Gent.

Groetjes en veel succes tijdens de zoektocht!
Ines
reeds 136 dagen getrouwd

Ann
21-2-2009
 Meld misbruik16-2-2009 13:44:00

Hoi Vera,

Om binnen te komen in de zaal hebben wij gekozen voor Love shack van de B52's. Wat ik ooit eens in een trouwmis heb gehoord (en echt leuk vond!) was We come one van Faithless. Dat klonk echt geweldig in een kerk! Als openingsdans hebben we een liedje dat maar weinig mensen kennen, namelijk Fuzzy van Grant Lee Buffalo.

Groetjes,
Ann
(21-02-09)

Ans

Meld misbruik16-2-2009 14:08:03

Ben je trouwens al voorzien van muziek en/of entertainment voor op je trouwfeest? Mocht dat niet zo zijn stuur dan eens een email naar ans@abtproducts.nl.

patricia
26-7-2008
 Meld misbruik16-2-2009 16:06:22

"You are the reason" van Koen en Sarah
Patriske

heidi

Meld misbruik16-2-2009 17:42:14

wij nemen als openingsdans, Jan Schepen-Ik wil van jou zijn, deze heeft mijn verloofde gekozen, hij wou een vlaams liedje

Romina
7-8-2009
 Meld misbruik18-2-2009 13:10:09

Hey Vera

Wij hebben voor onze openingsdans: 'I finally found someone' van Bryan Adams en Barbara Streisand. Zeer mooi liedje. En voor de kerk binnen te komen zal het waarschijnlijk 'Ti sposero perché' van Eros Ramazotti nemen, zeer mooie tekst. Je moet de vertaling ervan maar es opzoeken op google, zeer toepasselijk!

greetz

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...