Terug naar overzicht
Hey Vera, Wij hadden een minder bekend nummer: The Look of Love van Diana Krall, omdat we allebei fan zijn van deze Canadese zangeres. Bovendien hadden we ze vorig jaar in juli ook live aan het werk gezien op Jazz Gent.Groetjes en veel succes tijdens de zoektocht!Inesreeds 136 dagen getrouwd
Hoi Vera,Om binnen te komen in de zaal hebben wij gekozen voor Love shack van de B52's. Wat ik ooit eens in een trouwmis heb gehoord (en echt leuk vond!) was We come one van Faithless. Dat klonk echt geweldig in een kerk! Als openingsdans hebben we een liedje dat maar weinig mensen kennen, namelijk Fuzzy van Grant Lee Buffalo.Groetjes,Ann(21-02-09)
Ben je trouwens al voorzien van muziek en/of entertainment voor op je trouwfeest? Mocht dat niet zo zijn stuur dan eens een email naar ans@abtproducts.nl.
"You are the reason" van Koen en SarahPatriske
wij nemen als openingsdans, Jan Schepen-Ik wil van jou zijn, deze heeft mijn verloofde gekozen, hij wou een vlaams liedje
Hey VeraWij hebben voor onze openingsdans: 'I finally found someone' van Bryan Adams en Barbara Streisand. Zeer mooi liedje. En voor de kerk binnen te komen zal het waarschijnlijk 'Ti sposero perché' van Eros Ramazotti nemen, zeer mooie tekst. Je moet de vertaling ervan maar es opzoeken op google, zeer toepasselijk!greetz