Terug naar overzicht
Dag Emmely,Ik heb de rode loper gekocht bij FEMAT in Izegem (website www.femat.be ). De prijs die ik betaald heb was 3 EUR per lopende meter (breedte 1,3 meter). Ik denk dat ze je goed kunnen helpen bij de versiering van je tent. Je kan er receptietafels huren (inclusief nap en mooi lint voor de strik) voor 15 EUR. Veel succes met je voorbereidingen!Anne-Sophie.
Bedankt Anne-Sophie, wat een concrete reactie, ik ga daar zeker eens informeren. Plan je ook een huwelijk of is het al voorbij? Groetjes,Emmely
Hallo,wij trouwen 10 juli 2004 en ook ons feest vindt plaats in een tent. In de bibliotheek en boekhandels vind je veel boeken over feesten, decoratie, ...Wij hebben daar al onze ideeën uitgehaald.Erna
Erna,Bedankt voor de tip. Ik ga daar zeker ook eens zoeken. Werken jullie met traiteur? Waar trouwen jullie?Groetjes,Emmely
Ik heb in één van je berichten gelezen dat je niet veel tijd hebt om alles te plannen omdat je veel werkt. Probeer toch het belangrijste te boeken (zie of je de zaterdag wat tijd hebt) want der is echt veel werk aan een huwelijk plannen en veel details die pas daarna naar boven komen (als men weinig tijd heeft). Ik heb mijn huwelijk anderhalfjaar op voorrand gepland en ik ben echt blij derbij, want wij zijn heel weinig thuis en werken ook allebei veel, dus heb ik nu "nog gerust" tijd voor de details.Heb je al uw kleed? Video en/of fotograaf? Zaal? Traiteur? Gemeente geboekt en/of kerk? DJ?Dat zijn denk ik de belangrijkste....Indien je nog wilt spreken letitia.p@salvacarro.be