Nu Online
Momenteel zijn er 411 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fotolocatie binnen en buiten Leuven

16-2-2009 14:17:55
Hallo,

Wij zijn op zoek naar zowel binnen als buitenlocatie voor onze foto's. Ideeën zijn welkom.
Bedankt

Nicolas
1-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1125

Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik16-2-2009 19:05:16

Dit is momenteel mijn lijstje:
• Kruidtuin (zowel binnen als buiten)
• Begijnhof (groot en klein)
• Abdij van’t park
• Molens van Orshoven
• Universiteitsbibliotheek
• Bibliotheek arenberg
• Provinciehuis
• Straatje ‘bruul’: graffitimuur
• STUK

Veel succes met de zoektocht!
Evelien

Bart
13-6-2009
 Meld misbruik17-2-2009 3:50:39

Wij gaan rondwandelen in het centrum, hebben ook de grafittimuur Bruul het provinciehuis(moet je wel opvoorhand aanvragen) en de Arenberg bibliotheek

groetjes

Sofie

Meld misbruik18-2-2009 17:43:48

Wij hebben onze foto's laten nemen in Abdij van 't Park (Geldenaaksebaan, Heverlee). Zelf kenden we de locatie niet. Onze fotograaf heeft ze voorgesteld. Met succes. Het is er prachtig, zowel buiten (oprijlaan, grasveld met madeliefjes, oud gebouw) als binnen (kloostergang, kloostereetzaal,...).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...